Skip to content

EMC הטמיעה מערכות אחסון מאוחד בגרמניה ואנגליה בהיקף של 1.2 מיליון שקל

מערכות EMC VNX 5700 הותקנו באתרים של JAJAH, ספקית שירותי טלפון מבוסס אינטרנט, המתכננת לבצע רכישות נוספות של EMC  מאת רונית שימרון EMC® סיפקה מערכות אחסון מאוחד לחברתJAJAH , ספקית שירותי טלפון מבוסס אינטרנט, בכ-1.2 מיליון שקל. JAJAH בחרה במערכות אחסון מאוחד מדגם  EMC VNX 5700  במטרה להתמודד עם הגידול המשמעותי במידע בדאטה סנטר בגרמניה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מערכות EMC VNX 5700 הותקנו באתרים של JAJAH, ספקית שירותי טלפון מבוסס אינטרנט, המתכננת לבצע רכישות נוספות של EMC

 מאת רונית שימרון

EMC® סיפקה מערכות אחסון מאוחד לחברתJAJAH , ספקית שירותי טלפון מבוסס אינטרנט, בכ-1.2 מיליון שקל.

JAJAH בחרה במערכות אחסון מאוחד מדגם  EMC VNX 5700  במטרה להתמודד עם הגידול המשמעותי במידע בדאטה סנטר בגרמניה ובאתר DR  (Disaster Recovery) באנגליה. בנוסף, הוטמעו מערכות קריטיות נוספות בסביבות וירטואליות באתר להתאוששות מאסון שלה באנגליה.

ניר משעל, ראש צוות תשתיות, JAJAH: "בחרנו במערכת אחסון מאוחד EMC, אשר תתמוך בצרכים ההולכים וגדלים של הביצועים במערכות ה-Datawarehouse  של החברה ומערכות נוספות. הפרויקט התבצע על ידי מחלקת ההתקנות של EMC בשיתוף עם מחלקת ה-IT של JAJAH. אנו רואים שיפור משמעותי בביצועים, ובהמשך נרכוש מערכות VNX נוספות".

זאב תלמי, מנהל מכירות, EMC ישראל: "EMC השיקה בתחילת השנה את המערכות מסדרת VNX, כמענה לצרכים ההולכים וגדלים של לקוחות רבים במערכות שתומכות בגידול משמעותי בנפחים וברמת הביצועים. JAJAH בחרה במערכת VNX5700 על מנת לתת מענה לאתגרים החדשים של מערכות הליבה בארגון".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן