Skip to content

הוליווד בוכה על קורי מונטית'

כוכב הסדרה המוזיקלית "Glee", שהיה מכור לסמים, נמצא מת בחדר מלון בוונקובר, קנדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"אדם מדהים". מונטית'. צילום: Greg Hernandez, ויקיפדיה

השחקן קורי מונטית', שידוע בתפקידו כפין האדסון בדרמה המוזיקלית, "גלי", נמצא מת בחדר מלון בוונקובר, קנדה. נסיבות המוות לא היו ידועות בתחילה, אולם לאחר נתיחת הגופה, ביום שני, השבוע, התברר כי מונטית' מת כתוצאה משימוש בהרואין ובאלכוהול.

פרמדיקים שהגיבו לקריאת חירום מצאו את מונטית',31, מת בחדרו. מונטית' נכנס למלון בשישה ביולי, והיה אמור לצאת ביום שבת. ביום שישי בערב, אנשים נוספים בילו איתו בחדר, אך הוא היה לבדו בעת מותו.

  מונטית' התמודד עם התמכרות לסמים מגיל צעיר, ואמר לא פעם שיש לו "מזל שהוא בחיים". בחודש אפריל אשפז את עצמו מבחירה במוסד גמילה. חברתו, ומי שמשחקת לצידו בסדרה, ליאה מישל, תמכה בו וליוותה אותו בתהליך. בחודש יוני, השתחרר ממוסד הגמילה, והראה סימנים חיוביים של התאוששות מלאה.

  דוט מארי ג'ונס, ששיחקה לצידו של מונטית' ב"גלי", פרסמה בעמוד הטוויטר שלה: "אין לי מילים! הלב שלי נשבר!" היא כינתה אותו "חבר טוב" ו"אדם מדהים". השחקנית זואי דשנאל כתבה: "איזה הפסד טראגי של אדם צעיר ומוכשר מאד".

   ברשת "פוקס", שמשדרת את "גלי", כינו אותו "פרפורמר יוצא מן הכלל ואדם יוצא מן הכלל. היה תענוג לעבוד איתו והוא יחסר לכולנו מאד. אנחנו בהלם ומתאבלים על ההפסד הנורא".

  מונטית' כיכב ב"גלי" בתפקיד פין האדסון, כוכב הפוטבול של התיכון, שמגלה את עצמו מחדש בקבוצת הזמרה של התיכון, שמלמדת על קבלת האחר בכל תנאי. הסדרה המוזיקלית הפכה ללהיט גדול ואירחה את מיטב הכוכבים של הוליווד, לרבות גווינית' פאלטרו, ג'ון סטמוס, קייט האדסון ושרה ג'סיקה פרקר. מונטית' ושאר הצוות, רובם אנונימיים עם תחילת הסדרה, הפכו לכוכבים גדולים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן