Skip to content

כל יום, באוגוסט, תהילה בערוץ 1

זוכרים את הסדרה הקסומה "תהילה" (fame) עם הרקדנים והמוסיקאים הנפלאים? בערוץ הראשון החליטו להחזיר אותה מתחילת אוגוסט, בשעות אחר הצהריים כדי שגם הדור הצעיר יוכל ליהנות הילדים והנוער יוכלו להתוודע לדמויותיהם הבלתי נשכחות של ברונו, לירוי, לידיה, קוקו, דני אמטולו ופרופסור שורופסקי,  גיבורי  הסדרה שריתקה מיליונים למרקע "תהילה". מ-4 באוגוסט, מדי יום בשעה שלוש וחצי, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוכרים את הסדרה הקסומה "תהילה" (fame) עם הרקדנים והמוסיקאים הנפלאים? בערוץ הראשון החליטו להחזיר אותה מתחילת אוגוסט, בשעות אחר הצהריים כדי שגם הדור הצעיר יוכל ליהנות
הילדים והנוער יוכלו להתוודע לדמויותיהם הבלתי נשכחות של ברונו, לירוי, לידיה, קוקו, דני אמטולו ופרופסור שורופסקי,  גיבורי  הסדרה שריתקה מיליונים למרקע "תהילה". מ-4 באוגוסט, מדי יום בשעה שלוש וחצי, יוקרן פרק מהסדרה בערוץ 1.

המורים הכי טובים: תהילה

הסדרה משודרת מדי שבת ולבקשת קהל הצופים של הערוץ הראשון, ישודרו העונות הראשונה והשנייה של הסדרה המפורסמת "תהילה" החל מחודש אוגוסט גם במהלך ימות השבוע.

הצופים יוכלו להזדהות עם דמויותיהם של בני הנעורים המתחבטים והמתלבטים, להתקנא בהם על המחנכים מעוררי ההשראה שזכו בהם ו..לחלום על לימודים במקום כזה, כמו התיכון לאומניות הבמה בניו יורק.

הסדרה שכולה מאבקים וקשיים בדרך לפסגה זכתה בעבר בשלושה פרסי גלובוס הזהב ובתשעה פרסי אמי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן