Skip to content

שטייניץ: להגדיל הניקוד למשרתי הצבא והשירות הלאומי ב-50%

מדובר בהגדלת ניקוד במכרזים של מחיר למשתכן; בנוסף ל- 20 נקודות, שיינתנו לגבר על שירות צבאי, יינתנו עוד 10 נקודות על שירות צבאי או לאומי של בת הזוג  מאת רונית שימרון  שר האוצר, יובל שטייניץ, הגיע להסכמה עם שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס,  לפיה הניקוד לקריטריון של משרתי הצבא והשירות הלאומי במכרזים של מחיר למשתכן, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדובר בהגדלת ניקוד במכרזים של מחיר למשתכן; בנוסף ל- 20 נקודות, שיינתנו לגבר על שירות צבאי, יינתנו עוד 10 נקודות על שירות צבאי או לאומי של בת הזוג

 מאת רונית שימרון

 שר האוצר, יובל שטייניץ, הגיע להסכמה עם שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס,  לפיה הניקוד לקריטריון של משרתי הצבא והשירות הלאומי במכרזים של מחיר למשתכן, יגדל ב-50%.

שטייניץ: יוצאי צבא שווים יותר. תצלום - אתר הכנסת

 בנוסף ל- 20 נקודות, שיינתנו לגבר על שירות צבאי, יינתנו עוד 10 נקודות על שירות צבאי או לאומי של בת הזוג. כך יגדל הקריטריון למשרתי הצבא ושירות לאומי לכדי 30 נקודות. במסגרת מכרזי "מחיר למשתכן" הקרקע משווקת ליזמים, כאשר עלויות הפיתוח ומחיר הקרקעות ידועים ורשומים בחוברת המכרז.

שר האוצר פנה בסוף השבוע לשר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס וליועץ משפטי לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, וקיבל את הסכמתם להגדלת היתרון למשרתים בצבא ובשירות הלאומי.

בהצעה שהעלה שר השיכון בשבוע שעבר, הקריטריונים נחלקו באופן הבא: משרתי צבא קיבלו  15 נקודות, משרתים במילואים – 5 נקודות, ותק נישואין –  80 נקודות.

על פי ההצעה החדשה של שר האוצר, הקריטריונים יחולקו באופן הבא: משרתים בצבא יקבלו 15 נקודות, משרתים במילואים 5 נקודות, ונשים ששרתו בצבא או שעשו שירות לאומי יקבלו 10 נקודות, ותק נישואים – 70 נקודות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן