Skip to content

רשת "קפה קפה" מצטרפת למיזם "יום שני ללא בשר"

סניפי הרשת יציעו מדי יום שני מבחר מנות צמחוניות וטבעוניות שפותחו על ידי שף הרשת, חיים אסולין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת "קפה קפה" הצטרפה למיזם "יום שני ללא בשר", אותו מובילה אשת התקשורת, מיקי חיימוביץ'. הרשת תציע מדי יום שני, בכל 140 סניפיה, מבחר מנות צמחוניות וטבעוניות. ברשת מציינים, כי המנות מהוות חלופה איכותית וטעימה למנות הבשריות.

[related-posts title="למאמר בנושא הטענות ההזויות במיזם של מיקי חיימוביץ':"]

התפריט הצמחוני החדש פותח על ידי שף הרשת, חיים אסולין. רונן נמני, בעלי קבוצת "קפה קפה": "לאחר שמיקי הציגה בפני את מיזם 'יום שני ללא בשר' והשפעותיו הבריאותיות, ראיתי לנכון להציע לכלל לקוחותינו לוותר על בשר פעם אחת בשבוע. זאת על ידי הרחבת מגוון המנות הצמחוניות שלנו, אשר יוצעו מדי יום שני בכל סניפינו ויאפשרו ללקוחותינו אופציות צמחוניות טעימות ואיכותיות, שלא נופלות בטעמן ממנות בשריות להן הקהל רגיל".

נועם צימרמן, רונן נמני, מיקי חיימוביץ' (צילום: רפי דלויה)
נועם צימרמן, רונן נמני, מיקי חיימוביץ' (צילום: רפי דלויה)

מיקי חיימוביץ': "אני רואה במהלך ההצטרפות של רשת 'קפה קפה' נדבך חשוב ביותר בהפצת קמפיין ’מיטלס מאנדיי'. העובדה שרשת ארצית בעלת פריסה רחבה כל כך מקדמת את הרעיון, תסייע לנו רבות בהגברת המודעות לקמפיין ולהשפעות הרבות שיש לצריכת היתר של מזון מן החי".

קציצות עדשים כתומות וירקות שורש (צילום: יח"צ)
קציצות עדשים כתומות וירקות שורש (צילום: יח"צ)

חיימוביץ' הוסיפה כי "מהלך כזה מצד הרשת, מעיד על כך שבעליה רואים לנגד עיניהם לא רק היבטים ברורים וחשובים בניהול רשת כזו (כמו תודעת שירות או מגוון מנות טעימות), אלא מסתכלים בראייה רחבה יותר ומוכנים להתחייב למהלך חדשני לטובת הסביבה, הבריאות ורווחת בעלי החיים. העבודה עם אנשי הרשת הייתה נעימה במיוחד לכל אורך התהליך ושמחתי לגלות סטנדרטים גבוהים ביותר של מקצוענות ומחויבות. אני בטוחה ששיתוף הפעולה הזה יצליח".

התפריט החדש של "קפה קפה" שיוצע בכל יום שני, משלב שלוש מנות:

  • קציצות עדשים כתומות וירקות שורש (52 שקל) –  קציצות עדשים כתומות, המוגשות על מצע של חיטה ואריסה, שום קונפי ואפונה ברוטב עגבניות שרי, סלרי ולימון.
  • ניוקי "חצי חצי" (49 שקל) –  ניוקי חצי מטוגן חצי מבושל, בשילוב שום קונפי, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, פולי סויה, פלפל קלוי, ממרח ארטישוק, טימין ובזיליקום.
  • שניצל דלעת וחצילים (46 שקל) – פרוסות חציל ודלעת בציפוי פריך על מצע פירה תפוח אדמה, מוגש בליווי איולי צ‘ילי.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן