Skip to content

קטינים מעמנואל חשודים בגרפיטי נגד ערבים, ידוי אבנים והצתות

מחלק נוער במשטרת שומרון לכד אמש כנופיית נערים שביצעו בשבועיים האחרונים הצתת מחסנים, פריצה לאולפנה, ריסוס כתובת נאצה, ידוי אבנים על נהג אוטובוס ערבי ונוסע וגרימת נזק לרכב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קטין בן 13, תושב עמנואל עוכב אתמול (רביעי) בשעות הערב המוקדמות לחקירה בחשד שהתפרץ לאולפנת בנות בעיר וריסס כתובת גרפיטי "ערבים בני זונות" על קיר בית ספר. העיכוב התבצע בעקבות תלונות שהוגשו למשטרת ש"י, מחלק הנוער שומרון ולרכז המודיעין על ההתפרצות וריסוס כתובת הנאצה.

במהלך חקירתו  הודה הקטין כי הוא וקטינים נוספים חדרו שלשום לאולפנת הבנות בעמנואל, שם פרצו לחדר המנהלת וגנבו מארונה ספריי צבע  ואיתו ריססו על קיר בית הספר את כתובת הנאצה.

כתובת הנאצה שרוססה באולפנה לבנות בעימנואל (צילום: משטרת ש"י)
כתובת הנאצה שרוססה באולפנה לבנות בעימנואל (צילום: משטרת ש"י)

במהלך התשאול הודה הקטין בשורת עבירות נוספות, בהן עבירות השחתה וידוי אבנים. בין השאר הודה בהשלכת אבנים על נהג ערבי שנהג באוטובוס ישראלי השייך לחברת אפיקים, גרימת נזק לאוטובוס וידוי אבנים לעבר נוסע, תושב היישוב שהמתין בתחנה.

כמו כן הודה הקטין בשתי הצתות של מחסן השייך לתושב העיר כשאחת מהן בוצעה בשבת שחלפה. ככל הנראה, שני קטינים נוספים, בני 12 ו-13, עוכבו לחקירה ושוחררו לבתיהם. החקירה עדיין נמשכת.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    18 ביולי 2013 @ 20:47

    אני מקווה שבצלם יגן על הקטין מסכן הוא עשה את זה בגל המתח הנפשי שבו הוא נמצא כאשר כל יום זורקים פלסטנאים אבנים ובקבוקי תבערה על רכבים של יהודים איך עוצרים קטין? זה יעשה לו טרואמה בעתיד

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן