Skip to content

הסתיימה חקירתו של עמנואל רוזן ביחידה לחקירות הונאה

רוזן אמר בתום החקירה: "עברתי חקירה עניינית והוגנת, אני רוצה להודות על כך למשטרת ישראל, אני סומך עליהם במאה אחוז". המשטרה מסרה כי הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים וכי החקירה נמשכת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חקירתו של העיתונאי עמנואל רוזן הסתיימה כתשע שעות  לאחר שהחלה. העיתונאי שנחשד בביצוע עבירות מין שביצע לכאורה במהלך עבודתו בתקשורת, זומן הבוקר לחקירה במשרדי יאח"ה בלוד.

בתום החקירה אמר רוזן: "אני שמח מאוד שהגעתי לכאן היום, למקום שמה שקובע בו זו האמת ולא הרכילות, העובדות ולא ההכפשה, והמציאות ולא השמועות". רוזן הוסיף: "עברתי חקירה עניינית והוגנת, אני רוצה להודות על כך למשטרת ישראל, אני סומך עליהם במאה אחוז. אני אעשה את כל מה שצריך כדי לסייע להם לסיים את הליך החקירה הזה באופן מהיר ככל האפשר ולחזור בתוך זמן קצר מאוד למסלול החיים הרגיל שלי ולשגרה המבורכת שלי שנקטעה".

הבוקר מסר יועץ התקשורת של רוזן, רונן משה: "אנו מברכים שהגיע הרגע שעמנואל ימסור את התייחסותו במקום שבו מה שקובע זה האמת והעובדות ולא שמועות והסתה פרועה. אנו בוטחים במשטרה ומייחלים לחקר האמת".

רוזן (צילום: ציפי מנשה)
לקראת תהליך ארוך. רוזן (צילום: ציפי מנשה)

יצוין כי לאחר פרסום החשדות על ידי "תא העיתונאיות", עזב העיתונאי את כל תפקידיו השונים בתקשורת על דעת עצמו. היום, בסיום חקירתו, נמסר מיאח"ה: "במסגרת תיק חקירה שמנהלת היחידה נחקר היום העיתונאי עמנואל רוזן באזהרה במשרדי היחידה, בחשד לביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדות מיניות. חקירתו נמשכה כתשע שעות ובסיומה שוחרר רוזן לביתו בתנאים מגבילים (בדגש על איסור יצירת קשר עם מעורבים) החקירה נמשכת". עד כה, אף אחת מהן לא התלוננה באופן רשמי.

עתה תגבש המשטרה את שלל הראיות שיש בידי החוקרים ותחליט אם יש מקום להמליץ לפרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד רוזן. אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום בעבירות בהן נחשד, על הפרקליטות יהיה לשקול אם יש כאן בסיס מוצק להגשת כתב אישום. רק אם הפרקליטות תחליט שאכן יש בסיס להגשת האישום, יוזמן העיתונאי לשימוע שבעקבותיו ככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום, אם בכלל.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    19 ביולי 2013 @ 12:07

    בסוף ההר יוליד עכבר בחדשות שמעתי שהמשטרה הפעילה לחץ נגד הנשים שנחקרו כדאי שיעדו נגדו מוזר להפעיל לחץ ……………

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן