Skip to content

הצטרף לחזית הדמוקרטית ופעל כשריף בכפרו

תושב עיסוויה בירושלים נידון היום לשלוש שנות מאסר. מאז התגייס לארגון הטרור החליט להשליט סדר בכפר. הוא סילק מהכפר נשים שהשמועות הטילו ספק במוסריותן, הכה גבר נוסף וסילק את משפחתו לאחר שהחליט שהאיש רמאי וגנב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחמד חיסן בן 25, תושב הכפר עיסוויה בירושלים המזרחית, חבר בחזית העממית הדמוקרטית לשחרור פלסטין, נידון היום (ראשון) לשלוש שנות מאסר. הוא הורשע בחברות בארגון טרור, תמיכה בארגון טרור, ניסיון לתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים וסחיטה בכוח.

מכתב האישום עולה, כי במהלך 2012 הוא הצטרף לחזית העממית והיה חבר בחוליה שהוקמה בכפרו. במסגרת זו השתתף בהפגנות  וגם השליך אבנים לעבר שוטרים. בשלב מסוים החליט חיסן, יחד עם חבריו, ששתי נשים מעיסוויה עוסקות בזנות – כך על פי השמועותו. מבחינתו זה הספיק והוא הגיע רעול פנים לבתי הנשים ואיים עליהן בפגיעה קשה אם לא יעזבו את הכפר. הנשים המבוהלות עזבו למחרת את ביתן כנדרש.

במרץ 2012 החליט חיסן כי אדם מסוים בכפרו הוא גנב ורמאי. הוא הגיע אליו עם מספר חברים. מצוידים באלות וצינורות ברזל וגומי הם הוציאו אותו מביתו לחצר, קשרו את ידיו מאחורי גבו והכו אותו עד שנזקק לטיפול רפואי. לפני שהבריונים עזבו את הגבר המוכה, הם נתנו לו 49 שעות לעזוב את עיסוויה. יומיים לאחר מכן, הוא עזב את הכפר עם משפחתו.

חיסן הורשע ב-2006  בעבירות הצתה, הפרעה לשוטר, פרסום דברי תמיכה בארגון טרור, השתייכות לארגון טרור ויצור נשק ללא רישיון. "החרטה שהביע הנאשם לפני כשבע שנים, בגין מעשיו, כאשר עמד לדין, מתבררת כלא חרטה והנאשם לא למד את לקחו", פסק השופט רפי כרמלי ושלח אותו למאסר של 36 חודשים ועוד שנת מאסר על תנאי אם יעבור עבירה דומה  שלוש שנים ממועד שחרורו.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    21 ביולי 2013 @ 18:46

    בשלב מסוים החליט חיסן, יחד עם חבריו, ששתי נשים מעיסוויה עוסקות בזנות – כך על פי השמועותו. מבחינתו זה הספיק והוא הגיע רעול פנים לבתי הנשים ואיים עליהן בפגיעה קשה אם לא יעזבו את הכפר. הנשים המבוהלות עזבו למחרת את ביתן כנדרש
    אני לא מבין הוא התבלבל בשיכות לארגון אם הוא סילק את הנשים מהכפר אז איך זה שהוא היה חבר בחזית העממית הדמוקרטית נראה לי כי הוא לא מבין מה זה דמוקרטיה הוא כנראה היה צריך להתגייס לחמאס,,…………..

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן