Skip to content

חדש: Daystar ו-Roadwin R דו-גלגליים 250 סמ"ק

אופנוע הצ'ופר,Daystar יוצע במחיר של כ- 32,000 ש' וה-Roadwin R יוצע במחיר אטרקטיבי במיוחד של 27,980 ש'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אלבר מוטו", מקבוצת אלבר העוסקת בתחום הליסינג וניהול ציי הרכב, השיקה בתערוכת "אוטומוטר" שני אופנועים מהדור החדש של דיאלים.
1.VL 250, Daystar
2.VJF 250 Roadwin R

VL250 (צילום יח"צ חו"ל)

שני הדגמים יגיעו עם מנועי הדור החדש של דיאלים בני 250 סמ"ק. המנועים החדשים בנויים מאיכות חומרים גבוהה ומצוידים במערכת קירור מים חדישה ומערכת לניהול מנוע (Engine management system). מערכת זו מופיעה כסטנדרד בכל דגם של החברה ומתבססת על מחשב לניהול מנוע ומערכת הזרקת דלק ממוחשבת הפועלים יחד למזער בצורה משמעותית את זיהום האוויר וצריכת הדלק על ידי שליטה על אספקת הדלק לרכב.

Daystar הנו דגם חדש שהושק השנה בעולם ובעל מראה צ'ופרי מובהק. הוא בעל הספק של 23 כו"ס ומיכל דלק בן 17 ליטר ויוצע בשני גוונים, שחור וקרם אפור ובמחיר של כ-32,000 ש'.

VJF-Roadwin (צילום יח"צ חו"ל)

Roadwin R הוא בעל הספק של 23.5 כו"ס, יוצע בשלושה צבעים, שחור, לבן ואדום ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של 27,980 ש', הנמוך משמעותית ממקביליו בשוק.
.
משה רוקח, מנהל פעילות אלבר מוטו מציין כי "הבאתם של ה-Daystar וה-Roadwin R הנו צעד מתבקש המגיע בעקבות ההצלחה בשיווק חמשת דגמי דיאלים וחדירת המותג לשוק הישראלי. מדובר בשני דגמים חדישים בעלי מראה ייחודי שנבחרו במיוחד עבור הצרכן הישראלי ותומחרו במחיר תחרותי מאוד."

Daelim הנו קונגלומרט עסקי בינלאומי ואחת מקבוצות ההנדסה והבנייה הגדולות באסיה. Daelim עוסק בייצור ובניה של בנייני מגורים, משרדים, מלונות, כבישים, גשרים, מפעלי תעשיה, מפעלי זיקוק נפט, מפעלי יצור גז, כורים גרעיניים ומפעלים כימיים. שווי החברה מוערך ב- 9 מיליארד דולרים והיא מעסיקה כ-4000 אנשים במפעלים ובחברות ברחבי העולם. הכנסותיה של Daelim ב-2012 הסתכמו ב- 6.9 מיליארד דולר. Daelim motors המובילה את שוק האופנועים והקטנועים הדרום קוריאני הנה חברת בת של Daelim הבינלאומית.

1 Comment

  1. אריה מורדכוביץ
    16 באוגוסט 2013 @ 19:22

    מחכה להגעת האופנועים לארץ מקוה שיודיעו לי מתי אשדרג את הניו דינק 2011 שלי בכייף

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן