Skip to content

מטוס סאות'ווסט נחת על גחונו בניו יורק

כן הנחיתה הקדמי קרס בעת הנחיתה וחרטום המטוס פגע במסלול. המטוס סטה הצידה ונעצר בדשא הסמוך למסלול. 10 נוסעים נפגעו ו-6 נוסעים הועברו לבית חולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10 אנשים נפגעו בעת שכן הנחיתה הקדמי של מטוס בואינג 737-700 של סאות'ווסט  איירליינס קרס כאשר המטוס נחת היום בנמל לה גוארדיה בניו יורק. 6 מהם הועברו לבית חולים עם פגיעות קלות. ששת אנשי צוות נלקחו לבדיקות בבית חולים אחר. המינהל הארצי לבטיחות בתחבורה ( NTSB) בארה"ב פתח בחקירת נסיבות המקרה. גם סוכנות התעופה הפדרלית (FAA) בוחן את המקרה.

נוסעי סאות'ווסט מוצאים מהמטוס לאחר הנחיתה על החרטום
נוסעי סאות'ווסט מוצאים מהמטוס לאחר הנחיתה על החרטום

 

הנוסעים חולצו באמצעות מגלשות החירום

מטוס בואינג 737-700 של סאות'ווסט, שהמריא מנשוויל טנסי, בטיסה 345, התקרב לקראת נחיתה בנמל התעופה לה גוארדיה בניו יורק ובו 150 נוסעים ואנשי צוות. ברגע שבשעה 05:40 (שעון מקומי) נגעו גלגלי המטוס במסלול קרס כן הנחיתה הקדמי וחרטום המטוס פגע בקרקע. המטוס החליק עד שנעצר בדשא שבשולי המסלול. הנוסעים חולצו מהמטוס באמצעות מגלשות החירום. צוותי כיבוי ריססו את האזור בקצף כדי למנוע שריפה.

"כן הנחיתה הקדמי של המטוס קרס בעת הנחיתה בשעה 05:40. המטוס החליק על חרטומו על המסלול ולאחר מכן סטה ונעצר בדשא הסמוך למסלול", סיפר תומאס בוסקו, המנהל בפועל של רשות נמלי התעופה בניו ג'רזי וניו יורק. לדבריו, לא התקבלה לפני הנחיתה כל אזהרה על בעיה אפשרית במטוס.

"נחבטתי קשה במושב שמולי"

סמל המשמר הלאומי, אניבל חנה (Anniebell Hanna) מסאות' קרולינה, בת 43, סיפרה בעת שישבה בחדר ההמתנה בנמל לה גוארדיה, כי הטיסה יצאה באיחור מנשוויל וכי הנוסעים שמעו הודעה, כי "משהו לא בסדר עם הצמיג. בנחיתה פגע החרטום במסלול וראשי נחבט באופן קשה במושב שמולי", היא וכמה מבני משפחתה הגיעו לביקור בניו יורק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן