Skip to content

חדש על המדף – בירה, משקאות ומיצים

בשיאו של הקיץ החם, ענף המשקאות בישראל כמרקחה משכרת • סקירה שבועית על המוצרים החדשים על המדף: בירות משובחות, וודקה, מיצים טרופיים ואפילו ממזג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וודקה בקנה מידה תנ"כי: "מוזס"

"רוי משקאות בע"מ" משיקה בימים אלה בישראל מותג חדש של וודקה סופר פרימיום, המגיעה אלינו מהלסינקי, פינלנד. וודקה "מוזס" מיוצרת מקני סוכר אורגניים הגדלים בפינלנד. הוודקה עוברת תהליך זיקוק רציף בחמישה שלבים, כשבסופו, הכהיל נותר רך, חלק ומעודן. בשלב זה, כאשר המשקה חזק מדי לחיך, הוא נמהל במי באר זכים. כשר, 40% כוהל, 750 מ"ל ב-99 שקל ו-1 ליטר ב-140 שקל.

מרעננים את הקיץ: שנדי בטעם אננס

בשנת 1983, חברת "טמפו" השיקה לראשונה משקה קל בשם "שנדי" – שילוב של בירה בעלת 1.9% כוהל ולימונדה. בשנת 2010, החליטה החברה להשיק מחדש את המשקה, שזכה למתיחת פנים וטעמים מפתיעים: לימון ליים, אפרסק, תפוח ואבטיח. כמדי שנה, יוצא טעם וחדש, ובקיץ זה אנו זוכים לטעם הנהדר: אננס. בירה שנדי נמכרת בבקבוקים של 330 מ"ל. מארז של שישייה: 29.99 שקל.

מבשלת הגולן משיקה עוג אייל קייצי

"מבשלת הגולן" משיקה את הבירה העונתית הרביעית תחת המותג "עוג", והפעם "עוג אייל קייצי". הבירה האידיאלית לתקופת הקיץ החם בארץ קלילה ועדינה, ויוצרה במהדורה מוגבלת, פרי יצירתו של מבשלן (ברומייסטר) המבשלה, עמרי זילברמן. הבירה נוצרה בסגנון IPA, מעוננת ולא מסוננת, ומאופיינת בריחות פירות טרופיים עם נגיעה של לימון. הגוף והכוהל קלילים (4.8%). משתלבת נהדר עם אוכל אסיאתי וגם לצד סלטים מתובלים. 330 מ"ל – 15 שקל.

לף תופסת את כל הרדיוס

שחקנית חדשה מצטרפת לנבחרת הבלגית בארץ: לשתי הבירות לף בראון ולף בלונד מתווספת שחקנית החיזוק: לף רדיוס (Leffe Radieuse). הבירה מורכבת ועשירה מאוד בטעמים, בעלת שיעור חזק של כוהל (8.2%) וגוון חום זהוב. לבירה בשומת ייחודית הנובעת מהוספת גרידת תפוז ותבלינים המעניקים לה מנעד רשמים על החיך. מלווה אידיאלית לגבינות רכות ומתובלות, למאכלי בשר ולקינוחים. 330 מ"ל – 12 שקל לבקבוק.

שיקוי התשוקה של סן פלגרינו: Passionate Elixir

לקראת שבוע האהבה וט"ו באב שצויין השבוע, סן פלגרינו רקחו ממזג (קוקטייל) רומנטי Passionate Elixir על בסיס סן פלגרינו בטעם לימון בתוספת פסיפלורה:

חומרי גלם

  • 40 מ"ל אבסולוט ELYX
  • 15 מ"ל סירופ פסיפלורה
  • 10 מ"ל מיץ לימון סחוט טרי
  • סן פלגרינו לימון

אופן ההכנה

מוזגים את המרכיבים לשייקר עם קרח (ללא סן פלגרינו). מערבבים היטב ומסננים לכוס ממזג, משלימים עם סן פלגרינו לימון.

תרכיזי פירות טבעיים להכנת משקאות בריאים

חברת B&D (בטר אנד דיפרנט), מציעה לכבוד הקיץ שני תרכיזי פרי: תרכיז תפוחים ותרכיז תפוזים, המיוצרים מ-100% פירות טריים, להכנת משקאות מרעננים. התרכיזים מכילים פירות טריים בלבד, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל. תרכיז התפוחים למשל, המשווק בקופסה במשקל 1,200 מ"ל, מיוצר מ-19 ק"ג תפוחים טריים, ומספיק להכנה של למעלה מ-10 ליטר משקה. התרכיזים מוצעים בקופסאות פח עם מכסה – לסגירה חוזרת (ניתן גם להעביר את התכולה לכלי אחסון אחר). 1,200 מ"ל – 35 שקל.

מיצים אקזוטיים – מרגישים הוואי

חברת "תומר", המשווקת בישראל את מותג המיצים Happy Day של חברת Rauch האוסטרית, משיקה לקיץ זה סדרה של מיצים אקזוטיים המבוססים על פרי איכותי אמיתי. הסדרה כוללת ארבעה טעמים: מיץ אננס וקוקוס – 100% פרי, ללא תוספת סוכר; נקטר מנגו ופסיפלורה; נקטר גויאבה; ונקטר ליצ'י. המיצים משווקים בקרטוניות של 1 ליטר – 11 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן