Skip to content

מזרקה מוזיקלית עם מופעים גם לאילת

אילת מצטרפת לווגאס וברצלונה – ולטבריה, ירושלים ונתניה - בהן חוויית הביקור כוללת, בין היתר, ביקור במופע מזרקת המים העירונית. כחלק ממיצובה של העיר אילת כעיר התיירות המובילה, הוחלט להקים בעיר מזרקת מים מוזיקלית ברמה בינלאומית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבוע שעבר פרסמה החברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת) צו התחלת עבודה להקמת המזרקה כאטרקציה עירונית. המזרקה תהווה מופע חווייתי למבקרים, עם תאורה ייחודית בלילה, אשר במהלך היום הופכת למשחקי מים לילדים. העלות המשותפת לפרויקט זה כ-10 מיליון שקל, במסגרת עבודות הפארק המרכזי, אשר מטרתו לחבר את האזור התיירותי לשאר חלקי העיר.

במסגרת העבודות להקמת הפארק, יוקמו במקום, בנוסף למזרקה, הסקייט פארק, מרכז מידע למבקרים, אמפי-פארק, שדרה לירידים מתחלפים, ריאה ירוקה, ועוד.

הדמיית המזרקה באילת, שתהווה מופע חווייתי למבקרים, עם תאורה ייחודית בלילה. במהלך תשמש למשחקי מים לילדים
הדמיית המזרקה באילת, שתהווה מופע חווייתי למבקרים, עם תאורה ייחודית בלילה. במהלך תשמש למשחקי מים לילדים

הסקייט-פארק כבר נמצא בעיצומה של העבודה, בהשקעה של 6 מיליון שקל, בשטח המשתרע על 2,000 מ"ר, מאחורי מוזיאון "אילת עירי". הוא יהווה גם כן אטרקציה תיירותית לחובבי האקסטרים ובו יתקיימו תחרויות ספורט בינלאומיות בתחום האקסטרים.

במרכזו של הפארק המרכזי יוקם גם בית חדש למרכז הצעירים, ממנו יפעל המרכז ויקדם את ענייני הצעירים בעיר מתוך הגישה הייחודית למקום.

מאיר יצחק הלוי, ראש העירייה ציין: "המזרקה והסקייט פארק החדשים, הם נדבך נוסף בשדרוגה של העיר אילת ובנייתה כעיר תיירות וספורט בינלאומית. הסקייט פארק יעשיר את המוצר התיירותי האיכותי המוצע לתייר בעיר, ובעיקר ייתן מענה לבני הנוער שלנו".

מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, שי וינר, אמר כי: "מטרת הפרויקט היא יצירת אטרקציה חינמית, אשר תמשוך תיירים ומבקרים מארץ ומחו"ל, כפי שנעשה בערים מרכזיות בעולם. בחירת עיצוב המזרקה כללה תחרות בין המשתתפים על אפיון החוויה והתוצר".

לדברי לילך פז, אדריכלית החמ"ת, במזרקה יופעלו מופעי מים ואורות, מספר פעמים ביום. המזרקה עצמה תעמוד על במה שניתן יהיה להעלות עליה הופעות ואילו בשעות היום ישמש המתחם למשחקי מים של ילדים.

כאמור, עיריית אילת רואה בפארק המרכזי עוגן התרחשות המחבר את אזור התיירות עם העיר ובנייתו הולכת ומתקדמת. הסקייט פארק, שכבר יצא לדרך ועכשיו המזרקה המוזיקלית ובהמשך שאר הפרויקט שעלותו הכוללת כ-40 מיליון שקל, צפוי לשרת את תושבי אילת ואורחיה כבר בשנת 2014. יצוין כי מדובר באטרקציות עירוניות חינמיות אשר יעשירו את החוויה התיירותית בעיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן