Skip to content

קו טיסות ישיר למרמריס יפתח באוגוסט

את הקו תפעיל חברת קשרי תעופה באמצעות חברת התעופה Free Bird Airlines. זמן הטיסה הישירה למרמריס שעה ו-45 דקות. מחיר הטיסה בלבד 399 יורו לאדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר כמה שנים בהן קו הטיסות הישירות למרמריס הושבת בשל המשבר עם טורקיה הודיעה היום קשרי תעופה, כי  היא תפעיל, החל מחודש אוגוסט הקרוב, קו טיסות שכר ישירות למרמריס, אשר יאפשרו נחיתה שם בתוך שעה ו-45 דקות. הטיסות יופעלו באמצעות חברת התעופה Free Bird Airlines. לדברי קשרי תעופה הדרישה להפעלת קו הטיסות הישיר למרמריס נבעה משיפור היחסים עם טורקיה והביקוש הישראלי הגדול גם לנופש ביעד הזה.

מרמריס. חבילות נופש בנות שבעה ימים בטיסות ישירות. צילום: קשרי תעופה
מרמריס. חבילות נופש בנות שבעה ימים בטיסות ישירות. צילום: קשרי תעופה

זינוק במספר הטסים לטורקיה

לדברי יורם מוטעי מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה: "מתחילת השנה נרשם זינוק חד במספר הטסים לטורקיה, בשיעורים של יותר מ-400% , לעומת שנת 012 . עיקר העלייה נעוצה בחזרת התיירים לאזור אנטליה, אולם גם מספר הנופשים באיסטנבול עלה בשיעורים גבוהים. לפיכך, ולאור פניות חוזרות מצד לקוחות לשוב ולהפעיל טיסות וחבילות נופש באזור מרמריס, השקענו מאמצים רבים כדי לאפשר את החזרתו של קו לפעילות. אזור הנופש שייפתח מחדש עבור הקהל הישראלי הינו רחב מאד ויאפשר ללקוחתנו היצע ומגוון גדול של פתרונות נופש בחופשת הקיץ ובחגי תשרי".

חבילות נופש בנות שבעה לילות

קשרי תעופה תשווק ליעד חבילות נופש בנות שבעה לילות, כאשר הטיסות ינחתו בנמל התעופה בדלמן. ביעד זה יש מספר רב של בתי מלון בכל רמות האירוח וביניהם גם כפר הנופש הילסייד ביץ'.

מרמריס מצטרפת ליעדים נוספים שנפתחו השנה לישראלים על ידי קשרי תעופה – ביניהם האי זקינטוס שביוון, אליו מופעלת טיסה ישירה מידי שבוע והאי סרדיניה שבאיטליה במרחק 3.5 שעות טיסה בלבד מישראל.

חבילה לדוגמא במרמריס: 7 לילות במלון KERVANSARAY, 4 כוכבים, על בסיס הכל כלול 555 יורו לאדם בחדר משפחתי (2+2). מחיר טיסה בלבד למרמריס: 399 יורו לאדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן