Skip to content

שיתוף פעולה בין יונייטד איירליינס לבין מרצדס

חברים בתוכנית MileagePlus Premier של יונייטד יוכלו מעתה לקבל הטבות בסכום של עד 5,000 דולר בעת רכישה או השכרה של רכבי מרצדס בנץ החדשים לשנת ,2013 או 2014 בארה"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יונייטד איירליינס הודיעה כי תשתף פעולה עם מרצדס בנץ ארה"ב, על מנת להציע הטבות לנוסעים המתמידים של יונייטד, המעוניינים בחוויית נהיגה יוקרתית.

מרצדס E-Class. הטבות עד 5,000 דולר.
מרצדס E-Class. הטבות עד 5,000 דולר.

ההטבות

חברים בתוכנית MileagePlus Premier של יונייטד יוכלו מעתה לקבל הטבות בסכום של עד 5,000 דולר בעת רכישה או השכרה של רכבי מרצדס בנץ החדשים לשנת ,2013 או 2014 בארה"ב.
בנוסף, יקבלו חברי Premier 25 אלף מייל בונוס, עד ‏3 בספטמבר 2013, בעת רכישה או השכרה של רכב חדש של מרצדס בנץ לשנת 2014 מדגם E-Class, אוCLS-Class .
לקוחות אלה יוכלו להשתמש בהטבות המיילים בסוכנויות מרצדס בנץ בארה"ב.

כדי לנצל את ההטבות יצטרכו חברים בתוכנית MileagePlus Premier לאתר esMercedunited.com/ . אתר האינטרנט הזה מאפשר לחברים לעיין ברכבים זמינים, לבחור ברכב מרצדס בנץ המועדף עליהם, לאמת את סטטוס Premier שלהם ולהדפיס שובר לקבלת ההטבות במחיר ובמיילים בסוכנות.

"יונייטד ומרצדס הם שני מותגים מהשורה הראשונה", אמר טום אוטול, סמנכ"ל שיווק ונאמנות ב-United ונשיא MileagePlus, "אנו שמחים לשלב כוחות על מנת להציע הטבה חדשה רבת ערך לחברי MileagePlus Premier, הנימנים עם לקוחותיה הטובים ביותר של יונייטד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן