Skip to content

בצריכה מתמדת: יורדים לים

מה צריך בשביל בילוי מוצלח בחוף הים? משקפי שמש בשביל ההגנה והסטייל, צידנית המיועדת לנשים, קרם להגן על העור מפני השמש וקצת צל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להגן על העיניים עם משקפי שמש (1)

המציעה: אירוקה

מה זה אומר? מותג משקפי שמש לצעירים בשם JELLO.

מה אנחנו אומרים? התחרות בתחום משקפי השמש מתרחבת עם המותג הזה, המציע משקפי שמש צבעוניים במגוון סגנונות ובמחיר נמוך יחסית. הצבעוניות השלטת בליין הקיץ תואם לעולם האופנה – הקולור בלוק – והמגוון רחב יחסית. המשקפיים עצמם נוחים יחסית לנשיאה על הפנים – יש נוחים מהם אך הם עדיין נוחים דיים. בכל הקשור לשמש, הם מספקים הגנה טובה לעיניים.

המחיר: 119 שקל לשני זוגות, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להגן על העיניים עם משקפי שמש (2)

המציעה: Go Panda

מה זה אומר? משקפי שמש עשויים מבמבוק.

מה אנחנו אומרים? הרעיון האקולוגי העומד בסיס המשקפיים הללו מבורך, שכן הבמבוק נחשב למשאב טבעי שקל לייצר אותו בהשוואה לחומרי גלם אחרים. במבחן השימוש המשקפיים התגלו כנוחים למדי לנשיאה על הפנים עם הגנה טובה לעיניים. עם זאת, מגוון העיצובים מוגבל יחסית – יש משקפיים שונים בצבעים דמויי עץ טבעיים בצד דגמים בצבעים שונים.

המחיר: 449 שקל, להשיג ב-www.gopanda.co.il.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לאחסן את האוכל והשתיה בצידנית

המציעה: כתר פלסטיק

מה זה אומר? עלמה, צידנית חדשה המיועדת לנשים.

מה אנחנו אומרים? הרעיון להשיק צידנית המיועדת לנשים מסקרן ועשוי להיות מוצלח. הנשים מסביבנו אהבו את המוצר שממדיו וצורתו האובאלית הופכים אותו קל לנשיאה. עם זאת, אותה צורה בדיוק מקשה על אחסון של קופסאות והופכת את הצידנית למתאימה יותר לבקבוקי שתיה, פירות וכל מאכל שאינו תופס נפח גדול. הנפח הכולל שלה עומד על 9 ליטר, יש בה קרחום אותו יש להקפיא מראש, והצבעוניות היא אפור-תכלת או אפור-אדום.

המחיר: 99 שקל, להשיג בחנויות כתר ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לשבת בצל

המציעה: Guro Outdoor

מה זה אומר? סדרה של אוהלי צל המיועדים לשימוש בטבע.

מה אנחנו אומרים? אחת הבעיות בהליכה לים היא הצורך בצל. עבור זה – כמו בלויים אחרים בטבע – מיועד המוצר הזה. מדובר בפרי פיתוח ישראלי, המשלב בין אוהל לבין שמשייה. מצד אחד יש מנגנון פתיחה ונעילה קל יחסית, המייתר חלק גדול מעבודת ההקמה של אוהל קלאסי. מצד אחר, האפשרות לשמר רק את הדפנות המסתירות את השמש מספקת את האפקט של שמשייה. החומר ממנו עשוי המוצר מסנן קרינה UPF 50, והוא מגיע בארבעה גדלים בהתאם למספר המשתתפים (3-8 אנשים).

המחיר: 299-745 שקל, להשיג אצל משווקים מורשים וב-www.guro-outdoor.co.il.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להגן על עור הפנים מפני השמש

המציעה: Dermalogica

מה זה אומר? Daylight Defense, סדרה של ארבעה מוצרי הגנה לעור הפנים מפני השמש.

מה אנחנו אומרים? הסדרה כוללת מוצרים לסוגי עור שונים – ממוצר לכל סוגי העור, דרך מוצר לעור פנים שמן וכלה בשני מוצרים לעור פנים רגיש. המוצר שניסינו, Oil Free Matte SPF30 לעור פנים שמן, התגלה כבעל ספיגה מהריה יחסית. יחד עם זאת, הוא סיפק הגנה טובה על העור מבלי להוסיף שכבה של שמנוניות, תוך יצירת מראה המאט המובטח. חשוב לציין כי בעת השימוש במוצר לא ראינו הפרשות שומן מוגברות של העור. המחיר, יש להודות, גבוה למדי.

המחיר: 368 שקל ל-50 מ"ל, 269-360 שקל ל-50 מ"ל של שאר המוצרים, להשיג אצל קוסמטיקאיות נבחרות.

הציון: [rating=3]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן