Skip to content

קיץ של אירועים בינלאומיים בירושלים

עיריית ירושלים מציגה את אירועי הקיץ הבינלאומיים בבירה. במהלך החודשים יולי-אוגוסט יתקיימו ברחבי העיר מגוון מופעים, אירועים ומסיבות רחוב וימשכו אליהם גם השנה מאות אלפי מבקרים ותיירים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העירייה יצאה בקמפיין ארצי למיתוג העיר כבירת התרבות של ישראל באינטרנט, בטלוויזיה ובשלטי חוצות. סיסמת הקמפיין שנבחרה היא "כל העולם בירושלים", מתוך ההבנה כי מגוון האירועים בבירה הופכים אותה ליעד מועדף בקרב מבקרים מהארץ ומחו"ל.

הקמפיין האינטרנטי מפנה גולשים מכל אתרי החדשות הגדולים אל דף הפייסבוק של עיריית ירושלים, קורא להם להשתתף בפעילות נושאת פרסים ובאמצעות כך "מדרבן" אותם להפוך למעין שגרירים של העיר ואירועיה. נוסח הפניה לגולשים משתנה על סמך מקום מגוריהם. כך למשל, תושב חיפה, יראה את הכיתוב "חיפאי, כל העולם בירושלים ואתה עדיין בעיר התחתית?", תושב תל אביב יראה "תל אביבי, כל העולם בירושלים ואתה עדיין בנמל?", תושבי באר שבע יראו "ואתה עדיין בקניון" ותושבי אילת "ואתה עדיין במאנקיז". ירושלמים ייחשפו לכיתוב "ירושלמי, כל העולם בירושלים וחברים שלך עדיין לא כאן?"

שלט חוצות של הקמפיין הירושלמי בכניסה לנמל תל אביב. זאת לאחר שעיריית ירושלים יצאה בקמפיין ארצי למיתוג העיר כבירת התרבות של ישראל
שלט חוצות של הקמפיין הירושלמי בכניסה לנמל תל אביב. זאת לאחר שעיריית ירושלים יצאה בקמפיין ארצי למיתוג העיר כבירת התרבות של ישראל

סרטון הפרסומת שמופיע בימים אלו בטלוויזיה המסחרית כחלק מהקמפיין, מתאר את חווייתו של מבקר מן השורה בירושלים, שמצלם את עצמו בסמארטפון בכל מקום בעיר ונהנה מהנוף וההיצע התרבותי העצום שיש לה להציע לו. לצפייה בסרטון לחצו כאן: http://bit.ly/12eCCmA.

רשימת אירועי הקיץ שיתקיימו השנה בבירה גדולה ומגוונת מתמיד: כמיטב המסורת בשנים האחרונות, גם השנה מקיימת רשות הצעירים סדרת מסיבות רחוב, פסטיבלים ומופעים שונים במרכז העיר וסביבתו. בין המופיעים: תומר יוסף, הצמד TYP, הדג נחש, ענקי הטראנס הבינלאומיים אייס ונטורה וקפטיין הוק, הג'ירפות, מוניקה סקס, איפה הילד ועוד.

יריד חוצות היוצר יתקיים השנה בפעם ה-38 בתאריכים 5-17.8. מדי ערב תתקיים במתחם חוצות היוצר חגיגה תרבותית ואמנותית, בהשתתפות אמנים ואומנים מ-44 מדינות שונות וכ-200 אמנים ישראלים. לצד האומנים, יופיעו בבריכת הסולטן אמני מוזיקה מהשורה הראשונה בארץ כמו שלומי שבת, מוש בן ארי, משה פרץ, ברי סחרוף ועוד. בנוסף, בשנה הרביעית ברציפות יתקיימו בכיכר ספרא ארבעה מופעים גדולים ומושקעים, שכל אחד מהם יביא סגנונות מוסיקאליים שנפוצים במדינות הים התיכון.

במהלך הקיץ יתקיימו בעיר גם אירועי ספורט גדולים: משחקי המכביה נפתחו בטקס חגיגי באיצטדיון טדי ויינעלו באותו מקום במופע ענק בהשתתפות בלקן ביטבוקס, אינפקטד משרום, ריף כהן, אורפנד לנד ועופר ניסים.

כמו כן, תארח ירושלים את משחקי הגמר במקצי הכדורגל והכדורסל של המכביה, לצד טורניר הסטריטבול המסורתי נפתח השבוע בכיכר ספרא.
כל אירועי הקיץ מפורטים בלינק: http://bit.ly/19OHe2v.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן