יותר ממיליון וחצי נוסעים עברו בנתב"ג ביולי

עם סיום הקייטנות תגדל התנועה בנתב"ג. ביום חמישי השבוע תעבור ביממה אחת בנמל תנועת שיא של כ-68,353 נוסעים נכנסים ויוצאים. שמואל זכאי מנהל נתב"ג: "בכוונתנו לאפשר לנוסעים הליך ממוחשב עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס"

יותר ממיליון וחצי נוסעים עברו בנתב"ג ביולי

עם סיום הקייטנות תגדל התנועה בנתב"ג. ביום חמישי השבוע תעבור ביממה אחת בנמל תנועת שיא של כ-68,353 נוסעים נכנסים ויוצאים. שמואל זכאי מנהל נתב"ג: "בכוונתנו לאפשר לנוסעים הליך ממוחשב עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס"

בחודש יולי השנה יעברו בנמל התעופה בן גוריון, עם סיומו ביום חמישי השבוע, 1,504,662 נוסעים נכנסים ויוצאים, שזו עלייה של כ-6.6% בתנועת הנוסעים לעומת יולי 2012. הם הגיעו ויצאו בכ-10,374 נחיתות והמראות, שזו עלייה של 8.5% בתנועת המטוסים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יעדים מובילים לחודש יולי היו: ארה"ב, יוון, טורקיה,צרפת, גרמניה, ואיטליה. כך מסרה הנהלת נתב"ג, על פי נתונים ראשונים שבידיה.

אולם הרישום לטיסות (צ'ק אין). נערכו לקראת הגידול בתנועה. צילום: רש"ת
אולם הרישום לטיסות (צ'ק אין). נערכו לקראת הגידול בתנועה. צילום: רש"ת

הערכות לקראת הגידול

עתה נערך נתב"ג לקראת הגידול בתנועת הנופשים לחו"ל עם סיום קייטנות הילדים. כבר ביום חמישי השבוע 1 באוגוסט, תעבור ביממה אחת בשערי נתב"ג תנועת שיא לקיץ הזה של כ-68,353
נוסעים נכנסים ויוצאים.

 

שמואל זכאי. הליך טכנולוגי בשירות עצמי
שמואל זכאי. הליך טכנולוגי בשירות עצמי

לאור הגידול בתנועת הנוסעים תוגבר צוות העובדים בנתב"ג. מסביר מנהל הנמל שמואל זכאי: "לנוכח הגידול המרשים בתנועת הנוסעים הקיץ, משמר נתב"ג רמת שירות גבוהה לנוסעים תוך התמקדות בחוויית הנוסע". ואכן, במסגרת שיפור חווית הנוסעים בנתב"ג הותקנו בטרמינל עמדות התמצאות והכוונה אינטראקטיביות, בהם יוכלו הנוסעים לקבל את מירב המידע על השירותים בנתב"ג, מפות התמצאות, ועמדות לבידוק עצמי של הנוסעים לטיסה, נוחות וידידותיות, החוסכות זמן יקר בנמל התעופה.

טכנולוגיות לשיפור החוויה

"אנו מאמצים בטווחי זמן מואצים טכנולוגיות למיכון הליך הנוסע היוצא ושיפור חווית הטיסה עבור הנוסעים בנתב"ג, הנחשבים למתקדמים בנמלי התעופה בעולם. בכוונתנו לאפשר לנוסעים הליך ממוחשב עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס, הליך טכנולוגי בשירות עצמי".

כדי להרחיב את קבלת משוב הנוסעים על רמת השירותים הניתנים בנתב"ג הוצבו בנמל עמדות סמיילי עבור הנוסעים המעוניינים לספק משוב על שירותי הנמל. עמדות אלה מצטרפות לסקרי שביעות הרצון המבוצעים בנתב"ג באורח קבע במשך העונות העמוסות בקיץ ובחגים, ובמשך כל השנה.

רשות שדות התעופה (רש"ת) ממליצה לנוסעים לבצע רישום (צ'ק-אין) מהיר לטיסה, באמצעות אתרי האינטרנט של חברות התעופה. נוסעים אשר בצעו את הליך הצ'ק אין באינטרנט, יכולים להגיע ישר לעמדת הבידוק הביטחוני לכבודת יד בלבד באולם שחקים ולקצר את זמן ההמתנה בטרמינל. כמו כן מומלץ לנוסעים שברשותם כבודת יד בלבד לעבור דרך מסלול הבידוק המהיר.

רש"ת ממליצה גם לציבור הנוסעים להתעדכן מראש לגבי מועדי ההמראות והנחיתות ולהגיע לנמל כשלוש שעות לפני מועד ההמראה.

בחודש יולי השנה יעברו בנמל התעופה בן גוריון, עם סיומו ביום חמישי השבוע, 1,504,662 נוסעים נכנסים ויוצאים, שזו עלייה של כ-6.6% בתנועת הנוסעים לעומת יולי 2012. הם הגיעו ויצאו בכ-10,374 נחיתות והמראות, שזו עלייה של 8.5% בתנועת המטוסים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. יעדים מובילים לחודש יולי היו: ארה"ב, יוון, טורקיה,צרפת, גרמניה, ואיטליה. כך מסרה הנהלת נתב"ג, על פי נתונים ראשונים שבידיה.

אולם הרישום לטיסות (צ'ק אין). נערכו לקראת הגידול בתנועה. צילום: רש"ת
אולם הרישום לטיסות (צ'ק אין). נערכו לקראת הגידול בתנועה. צילום: רש"ת

הערכות לקראת הגידול

עתה נערך נתב"ג לקראת הגידול בתנועת הנופשים לחו"ל עם סיום קייטנות הילדים. כבר ביום חמישי השבוע 1 באוגוסט, תעבור ביממה אחת בשערי נתב"ג תנועת שיא לקיץ הזה של כ-68,353
נוסעים נכנסים ויוצאים.

 

שמואל זכאי. הליך טכנולוגי בשירות עצמי
שמואל זכאי. הליך טכנולוגי בשירות עצמי

לאור הגידול בתנועת הנוסעים תוגבר צוות העובדים בנתב"ג. מסביר מנהל הנמל שמואל זכאי: "לנוכח הגידול המרשים בתנועת הנוסעים הקיץ, משמר נתב"ג רמת שירות גבוהה לנוסעים תוך התמקדות בחוויית הנוסע". ואכן, במסגרת שיפור חווית הנוסעים בנתב"ג הותקנו בטרמינל עמדות התמצאות והכוונה אינטראקטיביות, בהם יוכלו הנוסעים לקבל את מירב המידע על השירותים בנתב"ג, מפות התמצאות, ועמדות לבידוק עצמי של הנוסעים לטיסה, נוחות וידידותיות, החוסכות זמן יקר בנמל התעופה.

טכנולוגיות לשיפור החוויה

"אנו מאמצים בטווחי זמן מואצים טכנולוגיות למיכון הליך הנוסע היוצא ושיפור חווית הטיסה עבור הנוסעים בנתב"ג, הנחשבים למתקדמים בנמלי התעופה בעולם. בכוונתנו לאפשר לנוסעים הליך ממוחשב עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס, הליך טכנולוגי בשירות עצמי".

כדי להרחיב את קבלת משוב הנוסעים על רמת השירותים הניתנים בנתב"ג הוצבו בנמל עמדות סמיילי עבור הנוסעים המעוניינים לספק משוב על שירותי הנמל. עמדות אלה מצטרפות לסקרי שביעות הרצון המבוצעים בנתב"ג באורח קבע במשך העונות העמוסות בקיץ ובחגים, ובמשך כל השנה.

רשות שדות התעופה (רש"ת) ממליצה לנוסעים לבצע רישום (צ'ק-אין) מהיר לטיסה, באמצעות אתרי האינטרנט של חברות התעופה. נוסעים אשר בצעו את הליך הצ'ק אין באינטרנט, יכולים להגיע ישר לעמדת הבידוק הביטחוני לכבודת יד בלבד באולם שחקים ולקצר את זמן ההמתנה בטרמינל. כמו כן מומלץ לנוסעים שברשותם כבודת יד בלבד לעבור דרך מסלול הבידוק המהיר.

רש"ת ממליצה גם לציבור הנוסעים להתעדכן מראש לגבי מועדי ההמראות והנחיתות ולהגיע לנמל כשלוש שעות לפני מועד ההמראה.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן