Skip to content

אנג'לינה ג'ולי בראש רשימת השחקניות המרוויחות בהוליווד

"אקשן": כוכבים, סיפורים, סרטים חדשים וכל מה שקורה בתעשיית הקולנוע בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנג'לינה ג'ולי מחייכת כל הדרך אל הבנק. בדיווח השנתי של מגזין פורבס אודות השחקניות שהרוויחו הכי הרבה השנה, ג'ולי קופצת לראש הרשימה עם סכום דמיוני של 33 מיליון דולר. הסרט בעל התקציב הענק האחרון שלה היה "התייר" בשנת 2010, אבל ג'ולי עסקה בשנים האחרונות בפיתוח, כתיבה ובימוי של סרטים אחרים.  בין היתר בסרט שנכשל בקופות – "בארץ של דם ודבש" ובסרט שעומד לצאת בשנת 2014: "UnBroken". אז ג'ולי מאוד עשירה גם כשהיא לא משחקת, מפתחת סרטים כושלים ומצליחה לעשות כסף.

33 מיליון דולר בשנה. ג'ולי. צילום: Georges Biard, ויקיפדיה
33 מיליון דולר בשנה. ג'ולי. צילום: Georges Biard, ויקיפדיה

למקום השני הנחשק הגיעה ג'ניפר לורנס ("משחקי הרעב"), לאחר שגרפה 26 מיליון דולר, שמצטרפים יפה לאוסקר שקיבלה (עבור "אופטימיות היא שם המשחק"). בהמשך הרשימה מופיעות: קריסטן סטיוארט ("דמדומים") – 22 מיליון דולר; ג'ניפר אניסטון ("חברים") – 20 מיליון דולר; ואמה סטון ("ספיידרמן המופלא") – 16 מיליון דולר.

 הפצצה של ג'וני דפ: היום שבו אפרוש ממשחק אינו רחוק

לאחר שלפני תקופה לא ארוכה הכריז השחקן החתיך התורני של הוליווד, ריאן גוסלינג ("רק אלוהים סולח"), כי הוא פורש ממשחק, השבוע מגיע תורו של ג'וני דפ ("צללים אפלים"). עם הכישלון הקופתי לסרט "הפרש הבודד", נראה כי גם לקהל נשבר מהשחקן, ובהצהרה אמר דפ: "ההרגשה היא דו כיוונית. היום שאפרוש אינו רחוק".

"אתה חושב אם אתה משוגע או בן אדם". דפ ב"הפרש הבודד"

 דפ כבר צולח את נפתולי המשחק ההוליוודי מזה שלושה עשורים, אך גם אם יפרוש, הוא עדיין חתום על חמישה סרטים, מתוכם ארבעה טרם צולמו. דפ הסביר עצמו במהלך ראיון נוסף בבריטניה: "בנקודה מסוימת אתה מתחיל לחשוב, שכמות הדיאלוגים של טקסט כתוב שאתה אומר בשנה, עוברים את כמות המילים המקוריות שלך, ואתה מתחיל לחשוב אם אתה משוגע או בן אדם".

אדי מרפי חוזר: קבלו את "השוטר מבוורלי הילס 4" 

הוליווד התלבטה בשנים האחרונות אם תוכל להחזיר את "השוטר מבוורלי הילס" בגרסת סדרת טלוויזיה. זו אולי הסיבה, שאולפני פרמאונט עקפו את רשת הטלוויזיה CBS והכריזו שהם בשלבי פיתוח של הסרט "השוטר מבוורלי הילס 4", בכיכובו של אדי מרפי ("משנה מקום משנה מזל"). הסרט האחרון בסדרת השוטר יצא בשנת 1994 – וזו כנראה הפעם האחרונה שמרפי הצליח להביא קהל לסרטיו.

מרפי והחברים בדרך ל"השוטר מבוורלי הילס 4"

בגרסת הפיילוט לסדרת הטלוויזיה המתמהמהת, השחקן האפרו-אמריקני, ברנדון ט. ג'קסון ("רעם טרופי"), אמור היה לגלם את תפקידו של מרפי, ואילו מרפי תוכנן להופיע בתפקיד משנה בלבד. פרמאונט שכרו את תסריטאי "משימה בלתי אפשרית", אנדרה נמק וג'וש אפלבאום, לכתוב את התסריט לסרט הרביעי בתולדות השוטר המשעשע. 

אם אין אני לי, ספייק לי או: ככה מגייסים מימון לסרט חדש

הבמאי האמריקני המוערך, ספייק לי ("עשה את הדבר הנכון", "מלקולם X"), החליט לפעול בשיטה יוצאת דופן כדי לגייס מימון לסרטו החדש. לי פתח משתמש באתר "KickStarter", המיועד לפתות גולשים להשקיע ממיטב כספם במיזמים עצמאיים. הבמאי מעוניין לגייס 1.25 מיליון דולר להפקת סרט, ששמו טרם הוחלט.

750 דולר עבור נייק משומשות של הבמאי. לי. צילום: ויקיפדיה

בעבר כבר ניסה השחקן-במאי, זאף בראף ("ארץ אוז"), לגייס בדרך זו 3.1 מיליון דולר עבור הסרט "Wish I Was Here", כמו גם היוצרים של "ורוניקה מארס" שהצליחו לגייס 5 מיליון דולר לסרט המשך. האתר מאפשר 30 יום בלבד למטרות גיוס הסכום המדובר, ונכון לכתיבת שורות אלו, ספייק לי טרם הספיק לגייס את הסכום הרצוי, אם כי הבמאי סטיבן סודרברג ("אושן 11") תרם לו עשרת אלפים דולר, תמורת קרדיט של מפיק בסרט.

לי הבטיח שכל מי שיתרום סכום זהה יזכה לקרדיט דומה, כמו גם למושב לצידו במשחק ה"ניקס" של ה-NBA; תמורת 5,000 דולר קרדיט כמפיק שותף בסיום הסרט; עבור 1,000 דולר התורם יזכה להיות ניצב בסרט; עבור 750 דולר יקבל נעלי נייק משומשות של הבמאי; עבור 250 דולר (14 תורמים נכון להיום בסכום זה), יזכו לכרטיסים לבכורת הסרט בניו יורק או בלוס אנג'לס.

הסיפור שלא נגמר: רצח קנדי בסרט חדש – "פארקלנד"

כמעט 50 שנה אחרי רצח נשיא ארצות הברית, ג'ון אף קנדי, ב-22 בנובמבר, 1963, הפרשה נותרה כאחד האירועים ברי המחלוקת והמדוברים בתקשורת העולמית. מאות ספרים ועשרות סרטים נעשו בנושא, ונראה כי כל זווית בסיפור נחקרה. הפעם זה לא המקרה. התסריטאי ועתה לראשונה הבמאי, פיטר לנדסמן, ישיק בפסטיבל טורונטו בחודש ספטמבר הקרוב את סרטו "פארקלנד", המתאר את הסיפור הנוראי מנקודת מבט של בית החולים פארקלנד בדאלאס, טקסס, אשר לשם נשלח הנשיא לאחר מתקפת הירי.

ג'יי אף קיי יירצח שוב. פול ג'יאמטי, "פארקלנד"

בסרט מככבים פול ג'יאמטי ("דרכים צדדיות"), קולין האנקס ("אימא מלווה"), זאק אפרון ("העיתונאי"), בילי בוב ת'ורנטון ("ארמגדון"), ג'קי וויבר ("אופטימיות היא שם המשחק"), מרסיה גיי הארדן ("מיסטיק ריבר") ועוד. טרם נקבע מועד יציאתו בארץ, אך בארצות הברית יככב על המסכים הגדולים כבר ב-20 בספטמבר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן