Skip to content

ח"כ לשעבר יעקב (כצל'ה) כץ: "להדיח את בנט ולהחליפו"

כץ, שעמד בראש "האיחוד הלאומי" בכנסת שעברה, טוען בעמוד הפייסבוק שלו: "נפתלי בנט נכשל – יש להחליפו. הפוליטיקאי בנט נכשל בשתי המשימות העיקריות: שמירה על עולם התורה ושמירה על ארץ ישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להדיח את נפתלי בנט ולהחליפו. כך דורש חבר הכנסת לשעבר יעקב (כצל'ה) כץ, שעמד בכנסת הקודמת בראש רשימת "האיחוד הלאומי". כצל'ה דורש זאת נוכח מה שהוא מכנה "כישלונו של בנט בכל הקשור לפגיעה בעולם התורה וכשלונו בשמירה על התורה ובשמירה על הארץ".

מתגעגע לכנסת? יעקב (כצל'ה) כץ (צילום: אתר הכנסת)
מתגעגע לכנסת? יעקב (כצל'ה) כץ (צילום: אתר הכנסת)

וכך כתב ח"כ כץ בעמוד הפייסבוק שלו: "נפתלי בנט נכשל – יש להחליפו. הפוליטיקאי בנט נכשל בשתי המשימות העיקריות: שמירה על עולם התורה ושמירה על ארץ ישראל.

"לאחר יגיעות רבות ובע"ה הצלחה שלנו לחבר בין הציבור החרדי לבין הציבור הדתי לאומי, קלקל בנט בברית עם לפיד את כל מה שנבנה, תוך זלזול בתורה ובגדולי התורה. כשם שבנט נכשל בכך שקוצץ 50% מתקציב עולם התורה החרדי והדתי-לאומי גם יחד, כך הוא גם נכשל בשמירה על ארץ ישראל, כשברגעים אלו ממש מנהלת ציפי לבני משא ומתן בברכת נתניהו על מסירת 94% מיו"ש ועקירת היישובים.

"לדאבוננו, כפי שנתבשרנו היום ע"י לפיד, שנחתמה הגזירה על עולם התורה, כך אנו עלולים ח"ו להתבשר בענין ארץ ישראל", כותב יעקב כץ. "הפוליטיקאי בנט לא יכול להנהיג את הציבור הדתי לאומי! יש להחליפו לאלתר!"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן