Skip to content

גופת אישה ערופת ראש נמצאה בתל אביב

הגופה נמצאה בתוך מזוודה בדרום העיר. חוקרי המשטרה סבורים כי ייתכן שהרוצח שנשא אותה חשש שיתגלה על ידי עוברי אורח, לכן הניח אותה במקום ונמלט. המשטרה חוקרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופת אישה בשנות ה-30 לחייה, נמצאה היום (שבת) בשעות הצהריים בתוך מזוודה ברחוב ההגנה בתל אביב. הגופה עצמה נמצאה ערופת ראש. כוחות משטרה הוזעקו לאזור והחלו לבצע סריקות. מחקירה ראשונה עולה כי אזרח שעבר ליד גשר ההגנה הבחין במזוודה והחליט להזיזה. כשנוכח שהיא כבדה פתח אותה ולתדהמתו מצא בה את האישה. על החקירה הופקדו חוקרי ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשל.

גורמי משטרה סבורים כי עצם הימצאות הגופה במזוודה תקל על פענוח הרצח, כי לנושא המזוודה היה קשה להתהלך באזור הומה אדם עם מזוודה כבדה ויתכן כי נטש אותה שם. המזוודה נמצאה בגרם מדרגות שמוביל לתחנת הרכבת, סמוך לתחנה המרכזית. הגשר משמש למעבר לשכונת התקווה ובדרך כלל האזור הומה מאדם, ברובו עובדים זרים.

יתכן כי הרוצח התקשה בנשיאת המזוודה וחשש מכך שעוברי אורח יבחינו בו ולכן הניח את המזוודה וברח. ממד"א נמסר: "קיבלנו קריאה על אישה כבת 30 עם סימני אלימות קשים, שנמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב. פרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן