Skip to content

ירדה התכנית ערב טוב ישראל

התכנית "ערב טוב ישראל" המשודרת זה שנים בערוץ הראשון בשעה חמש וחצי בערב, ירדה מהמרקע תוך יום. הורדת התכנית חושפת עוד רובד של הסכסוכים הפנימיים ברשות השידור שמגיעים, בכל פעם, לשיא חדש: עכשיו מסירה ההנהלה את הכפפות ותוקפת את היו"ר, אמיר גילת, באופן ישיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החלטה לבטל את תכנית האקטואליה הוותיקה של ערוץ 1, ערב טוב ישראל, התקבלה על ידי ועדת התוכן של רשות השידור ונכנסה לתוקף בין יום. במקומה, על פי מקורות ברשות, יוקרנו שידורים חוזרים.

הנהלת רשות השידור: המנכ"ל יוני בן מנחם ועוזרו זליג רבינוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

ההחלטה האומללה לבטל תכנית המתחרה עם תכניות האקטואליה של הערוצים המסחריים נבעה ממערכת שיקולים הזויה במקרה הטוב. על כך אפשר ללמוד מהתגובות התוקפניות שהתקבלו לפניית מגפון בבקשה להסביר מדוע הורדה התכנית מהמרקע. תגובה עניינית לביטול התכנית לא מצאנו. לעומת זאת, מצאנו הרבה דם רע, הכפשות הדדיות ומלחמות פנימיות בצמרת הרשות: ובכן, רבותי, כך מחליטים על הורדת תכנית בערוץ 1.

אמיר גילת מותקף חזיתית: "החליף שבעה עוזרים" (צילום: ציפי מנשה)

 יו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת, נימק את הורדת התכנית ב "אי עמידה עקבית של ההנהלה בהחלטות ועדת התוכן באשר לאופייה ומתכונתה של התכנית".

מנגד, מן ההנהלה המסוכסכת קשות עם גילת יצאה ההודעה כי "הדברים הינם משוללי כל יסוד. בשל החשיבות הרבה שרואה ההנהלה בשידור הציבורי ובשמירה עליו, היא שומרת את עמדותיה המקצועיות לדיונים בין כתלי רשות השידור ולא מעל דפי העיתון".

מענין לציין כי הפעם לא הוטרחנו לפנות לגורמים ברשות שכן קיבלנו תגובה רשמית של "גורמים ברשות השידור" האומרים: "נראה כי גילת נמצא בלחץ בחודשים האחרונים ומנסה לרצות בכל מחיר כל גורם אשר יכול לתרום להישארותו בתפקיד. אדם שהחליף שבעה עוזרים,  ומנהל מאבקים אישיים על רקע מגדרי, הוא האחרון שיכול למתוח ביקורת על ההנהלה".

1 Comment

  1. תמר אמיר
    6 באוגוסט 2013 @ 13:31

    תגובה לאורה היקרה..התוכנית ערב טוב ישראל לא קיימת שנים אלא בקושי שנה וחצי ואולי פחות..מדובר בתוכנית אקטואליה ארוכה ומגושמת שזקוקה בכל מקרה לשנוי דחוף. התוכנית ממלאת חורים בלוח ומחפה על העדר תוכניות חדשות לשדור בשעה זו..הרייטינג ירוד באופן מיוחד והיא נעדרת צפיה כמעט לחלוטין.כבר אתמול, התוכניות בשדור חוזר ששובצו לחרום הביאו רייטינג גבוהה יותר מאשר התוכנית עצמה..ההחלטה להורידה מתגלגלת כבר פרק זמן ארוך ללא קשר לסכסוכים פנימיים או למצבה הנוכחי של רשות השדור..

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן