Skip to content

ארבעה חיילי צה"ל נפצעו הלילה בגבול הצפון

הארבעה נפגעו באורח קל עד בינוני והועברו לטיפול בבית חולים. בגבול הצפון הורגשה תנועת מטוסים ערה ובלבנון דיווחו על קולות של פיצוצים שנשמעו מתחום ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)

ארבעה חיילי צה"ל נפגעו הלילה (רביעי) באורח קל עד בינוני, במהלך פעילות ליד גדר המערכת בצפון. החיילים פונו לטיפול בבית חולים. דובר צה"ל מסר, כי "צה"ל מתחקר את האירוע ועוקב אחר ההתפתחויות. צה"ל ימשיך לפעול לשמירה על הביטחון בגבול הצפון". הדובר לא מסר פרטים נוספים. החיילים פונו לבית החולים לגליל המערבי בנהריה ושניים מהם הוכנסו מידית לניתוח.

סוכנות הידיעות הרשמית של לבנון דיווחה לפני שעה קלה,  כי התקרית בגבול אירעה כשמוקש שהוטמן באזור הגבול התפוצץ ופצע את החיילים. על פי הדיווח, חיילי צה"ל חדרו 150 מטרים לתוך שטח לבנון. ערוץ אל מיאדין, המזוהה עם החיזבאללה, פרסם גם הוא כי חיילי צה"ל נפצעו בתוך שטח לבנון.

אמש נשמעה פעילות מוגברת של מטוסי חיל האוויר מעל ראש הנקרה וביישובי מטה הסמוכים לגבול לבנון. בכלי התקשורת הלבנוניים דווח הבוקר (רביעי), כי שני פיצוצים נשמעו באזור א-לבונה שבנאקורה (כארבעה ק"מ צפונית מערבית למצוק ראש הנקרה) שבשטח לבנון.  על פי הדיווחים לאחר מכן נשמעו קולות ירי ונראו פצצות תאורה שהשליך צה"ל באזור הגבול עם לבנון. יש לציין כי לא ברור אם יש קשר בין הדיווחים לפציעת החיילים.

במהלך סיור בעיר הבה"דים בנגב, שערך היום ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא התייחס לפיצוץ על גדר המערכת בגבול לבנון: "חיילי צה"ל מגינים עלינו ועל גבולותינו. כך היה גם הלילה. אנחנו נמשיך לפעול באחריות כדי להגן על גבולות ישראל. אני רוצה לשלוח איחולי החלמה לפצועים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן