Skip to content

ועדי העובדים לא סולחים: אף ועד לא הוציא עובדים לטורקיה בקיץ

למרות הנתונים על גידול ביציאת ישראלים לטורקיה, ממשיכים ועדי העובדים בחרם מוחלט. בסקר מעודכן שערכה חברת ועדים אתמול, ה-6 באוגוסט, הכריזו 72% מוועדי העובדים על המשך החרם. מדינות ברחבי הגלובוס נהנו מכך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למרות הנתונים על גידול ביציאת ישראלים לטורקיה, לא נמצא אף ועד שהוציא באופן מאורגן עובדים לנפוש הקיץ בטורקיה. לעומת זאת, יעדי הקיץ הפופולאריים של הוועדים הם יוון, איטליה וארצות הברית.

גם המלון היפה ביותר באנטליה, מארדן פאלאס, לא שיכנע את ועדי העובדים לחזור לטורקיה הקיץ
גם המלון היפה ביותר באנטליה, מארדן פאלאס, לא שיכנע את ועדי העובדים לחזור לטורקיה הקיץ

עונת החופשים עדיין בעיצומה, אבל אפשר בהחלט להכריז שוועדי העובדים שברו שיא חדש בכמות העובדים שהם הוציאו השנה לנפוש בחו"ל וגם ביעדים אליהם נשלחו העובדים לנופש.

על פי נתוני חברת "ועדים", המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית/חברתית של ועדי העובדים בישראל, טיפלו השנה ועדי העובדים בהוצאת כחצי מיליון עובדים ובני משפחתם לנופש בחו"ל. נתון המצביע על גידול של יותר מ-25% לעומת הקיץ הקודם.

פעילות הנופש של ועדי העובדים גדלה בהתאם והיא נאמדת בכ- 2.5 מיליארד שקלים.

היעדים הפופולריים של חופשות הקיץ הם: יוון, איטליה וארה"ב.

החוף של העיר מיקונוס ביוון. יוון ניצבת בראש יעדי ועדי העובדים בקיץ ואחריה איטליה וארה"ב
החוף של העיר מיקונוס ביוון. יוון ניצבת בראש יעדי ועדי העובדים בקיץ ואחריה איטליה וארה"ב

בבנקים נופשים בגדול

לדברי מנכ"ל חברת ועדים, יעקב אלוש, עובדי הבנקים הם הנופשים הגדולים של הקיץ. אלוש מוסיף כי עובדי בנק הפועלים כבשו את קרואטיה. לא פחות מ-4000 עובדים ינפשו שם למשך כשבוע. עובדי בנק מזרחי יבלו חמישה ימים בהולנד ובלגיה. עובדי בנק דיסקונט יוצאים לנפוש בגאורגיה, עובדי בנק לאומי יצאו לחופשה קצרה במיקונוס והשאר לאיי יון, 600 מורשי החתימה של בנק הבינלאומי נפשו בדרום איטליה, וחלק נוסף בהרי הרוקי שבארצות הברית. שאר העובדים יצאו לטיולי משפחות בפארקים של אירופה. (בחנוכה מתכנן הוועד טיולים מאורגנים לתאילנד והודו).

עוד מעט נתונים מתוך סקר חברת ועדים: עובדי רכבת ישראל נופשים ביוון ובבולגריה; עובדי הכנסת ועובדי דואר ישראל נופשים בברצלונה; עובדי בזק, מכון התקנים ומכתשים נופשים ביון, רודוס וכרתים; עובדי אגד ובי"ח ברזילי בפראג, בודפשט ורומניה ועובדי מספנות ישראל בצפון איטליה; עובדי אוסם ומקורות בגאורגיה ואילו עובדי התעשייה האווירית, משרד האוצר וקמ"ג באירופה הקלאסית; עובדי התעשייה הצבאית באמסטרדם והונגריה ואילו עובדי רפא"ל בארצות הברית ואיטליה; עובדי תרכובות ברום בארצות הברית, סין, תאילנד ושייט מסביב לעולם – נראה שהברום תורם לבריאותם.

[related-posts title="כתבה קודמת על ועדי העובדים וטורקיה"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן