Skip to content

סדרה חדשה: החיים היפים והמופרעים של קאשה

אחרי שמכרה מיליוני אלבומים וגם שתתה את השתן שלה, יוצאת קאשה עם סדרה חדשה, שחושפת את עולמה המקצועי והרומנטי. נגה גור-אריה תוהה אם מדובר באקט נואש כדי למשוך תשומת לב, או שצפויות לנו הפתעות, שיחזירו את כוכבת העל לאור הזרקורים. בקרוב ב"הוט" וב"יס"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
7 להיטים רצופים ב"עשרת הגדולים" של מצעד הבילבורד. קאשה. צילום יח"צ: MTV ישראל

ערוץ MTV (ערוץ 25 ב-HOT, אפיק 75 ב-yes),  ישיק בסתיו הקרוב סדרה חדשה, שעוקבת אחר הזמרת קאשה. כן, ההיא שנראית כמו פי.דידי כשהיא קמה בבוקר בהאנגאובר. הסדרה תעקוב אחר חייה האישיים כמו גם המקצועיים, כאשר היא עובדת על אלבום חדש ויוצאת לסיבוב הופעות עולמי.

הסדרה, שתיקרא KE$HA: MY BEAUTIFUL CRAZY LIFE, היא סדרה דוקומנטרית, שתיקח את הצופה אל תוך עולמה של קאשה, ותעקוב אחר התמודדותה עם אתגרים שונים בחייה. הסדרה צולמה במשך שנתיים על ידי אחיה, הקולנוען לגרן סברט, אליו חבר הקולנוען סטיבן גרינסטריט, ויחד הם יצרו שותפות עם מייסדי   DiGavision  ומפיקי MTV לשעבר טוני דיסאנטו וליז גייטלי, וערכו מאות שעות של חומרי גלם.

הפרוייקט פותח בתחילה על ידי קאשה ולגאן, והופק על ידי לגאן סברט וחברת ההפקה של סנדרה סמפאיו Magic Seed Productions. . המפיקים הבכירים הם ד"ר לוק (לוקאס גוטוואלד), ג'אק רובנר, קן לויתן, לגאן סברט, טוני דיסנטו וליז גייטלי. הסדרה תספק לנו הצצה שהוגדרה על ידי הערוץ כ"חסרת תקדים, ללא פילטרים, קירות או צנזורה" אל חייה של קאשה, ואל צמיחתה כאמנית וכאישה צעירה. הסדרה לא רק תעקוב אחר הקריירה של הזמרת, אלא תספק הצצה גם אל חייה האישיים, המשפחתיים והרומנטיים.

"הציפייה הורגת אותי. אני כל כך נרגשת מכך ש'החיות' שלי (כך מכונים המעריצים שלה. קריצה לאלבומה הראשון, Animal) ברחבי העולם יזכו לצפות בסדרה ,"My Beautiful Crazy Life , אומרת קאשה. "הסדרה מתעדת את העליות והמורדות במהלך השנתיים הפרועות בחיי. זה המסע הייחודי שלי. אני מחכה בקוצר רוח לשתף את הצופים בו".

"השנתיים הפרועות בחיי". קאשה. צילום יח"צ: MTV ישראל

קאשה רוז סאברט נולדה לפני 26 שנים בלוס אנג'לס, קליפורניה, לאם חד הורית, זמרת וכותבת שירים במקצועה, ולאב שזהותו אינה ידועה. האם התקשתה לתמוך בקאשה ובאחיה, לגרן, והם חיו על קצבאות ותרומות. בשנת 1991, עברה המשפחה לנאשוויל, טנסי, שם חתמה האם על חוזה הקלטות, ושם נולד גם אחיה הקטן של קאשה, לואיס.

קאשה סיפרה מאוחר יותר בראיונות כי לא השתלבה בבית הספר, שהיה קפדני, בשל סגנון הלבוש המיוחד שלה. בבית הספר, קאשה החלה לנגן בחצוצרה ובסקסופון, ואף הקימה להקה עם אחיה, לגרן. במקביל, החלה לכתוב שירים ולהופיע עם אימה, עד שבגיל 16, אותרה על ידי המפיק דייויד גאמסון. בגיל 17, נשרה מבית הספר וחזרה ללוס אנג'לס במטרה להצליח כאמנית ולטפח קריירה מוזיקלית, ואת תעודת הבגרות שלה השלימה מאוחר יותר.

בגיל 18 הוחתמה קאשה על ידי המפיק Dr. Luke , בעל חברת ההפקה Kemosabe Entertainment, ושם שרה קולות רקע לסינגל של פאריס הילטון, Nothing in This World. בשנים שלאחר מכן כתבה שירים לאמנים שונים, שרה קולות רקע לאמנים כבריטני ספירס, והתארחה בקליפ I Kissed a Girl, של קייטי פרי. ובמקביל עבדה כמלצרית.

הפריצה הגדולה של קאשה אל המיינסטרים היתה, באופן מפתיע ביחס לעצם היותה זמרת ויוצרת, בסינגל Right Round  של פלו ריידה, בשנת 2009. אלבום הבכורה שלה, Animal, יצא בינואר 2010, והתברג במקום הראשון ברשימת "בילבורד 200". הסינגל הראשי של האלבום, Tik Tok, שבר שיאים בארצות הברית ובעולם, ומכר למעלה ל-14 מיליון עותקים. האלבום עצמו מכר למעלה מ-2.5 עותקים. האלבום תייג את קאשה כאמנית מוכרת בכל מקום, כשאותה מלווה סימן הדולר שאימצה כסימן המותג שלה, כאמירה אירונית המזכירה את עברה הקשה.

עבר קשה, הווה מבטיח, עתיד לא ברור. קאשה. צילום יח"צ: MYV ישראל

מאז הוציאה אלבום שני, Warrior, שגם הוא זכה להצלחה, ובסך הכל הכניסה קאשה שבעה להיטים רצופים  לרשימת "עשרת הגדולים" של מצעד הבילבורד האמריקני. מעבר למוזיקה, קאשה הצליחה לתפוש הרבה מאד תשומת לב בשורת אקטים פרובוקטיביים והזויים, שהאחרון שבהם הוא טקס שתיית השתן של עצמה.

אז עכשיו, אחרי אותו להיט, יוצאת הסדרה הדוקומנטרית על חייה של קאשה, ולנו לא נותר אלא לתהות האם יש בה טעם? לקח להפקה שנתיים להכין את הסדרה לשידור, זמן מקובל בתעשיית הקולנוע, אך מקובל פחות בעולמנו הדיגיטלי והמהיר.

תעשיית הבידור של השנים האחרונות מעלה ומורידה אמנים בקצב מסחרר. יש כאלה ששורדים יותר משנה-שנתיים. מצליחים להישאר גם ברדאר מצעדי המוזיקה, וגם ברדאר העניין שלנו. אבל יש כאלה שלא. מים רבים עברו מתחת הגשר של עולם המוזיקה מאז Tik Tok. בשנתיים האלה קצת הפסקנו להתעניין בקאשה, וגם קצת בגאגא (מי שקאשה תמיד נראתה קצת כמו חיקוי שלה), ומיקדנו את תשומת הלב באדל,  בטיילור, בג'סטין, בריהאנה, ב-FUN, ובשאר אמנים שדאגו למשוך את תשומת הלב שלנו במוזיקה שעשו או בעמודי הרכילות שתפסו.

השנתיים שלקחו להפיק את הדוקומנטרי על קאשה אולי הפכו את הסדרה ללא רלוונטית, ולאקט של נואשות מצד קאשה למשוך תשומת לב, למרות שאולי לא זו היתה הכוונה המקורית. יש תחושה שהשימוש בכינויים כמו "סנסציית פופ" או "כוכבת על" כבר לא כל-כך רלוונטיים, אבל מי יודע? אולי עוד מצפות הפתעות. אולי הסדרה הזו היא מה שיחזיר את קאשה, אמנית מוכשרת מאד, לקדמת הבמה ולאור הזרקורים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן