Skip to content

מעצרו של הזר החשוד ברציחה וביתור גופת חברתו הוארך ב-12 יום

חוקר המשטרה סיפר בבית המשפט כיצד עלו על עקבות החשוד ועצרו אותו ממש לפני שהספיק להימלט מישראל. פרקליטת החשוד: היה ביניהם ויכוח והיא תקפה אותו בסכין, נפלה ונחבלה בראשה חבלה שהביאה למותה. על ביתור הגופה אמרה כי עניין זה צריך להיחקר וכי זו סוגיה משפטית נפרדת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפנים קפואות ישב היום (רביעי) בצהריים באולם בית המשפט השלום בתל אביב, איידן דמירהן בן 47, אזרח טורקי החשוד ברציחתה של חברתו, אילונה דניס בת 46, אזרחית רומניה שעבדה בארץ, והאזין למתורגמנית שתרגמה לו את דברי בית המשפט. לפי החשד הוא רצח אותה, ביתר את גופתה והכניסה למזוודה ואת שאר החלקים וראשה פיזר במקומות שונים ובפחי אשפה בתל אביב. בתום הדיון האריך בית המשפט את מעצרו ב-12 יום.

נציג המשטרה אמר כי איידן החשוד במעשה "נתן לה מכת פטיש וגרם למותה. אז ביתר אותה ופיזר את חלקיה". לפני כן "הכה אותה בראשה בפטיש", אבל הסביר כי "מאחר שראשה עדיין לא נמצא, לא ניתן לאמת זאת. לטענתו היא ניסתה לתקוף אותו בפטיש, וכשהתגונן היא ספגה מכה בראשה". החוקר סיפר שלשאלות החוקרים מדוע לא פנה מייד למשטרה הסביר החשוד "שאם היה הולך למשטרה לא היו מאמינים לו, לכן הוא העדיף לבתר את הגופה כדי להעלים ראיות". עוד סיפר החוקר כי איידן נעצר לפני שהספיק להימלט מהארץ. "ביום ראשון הוא הזמין כרטיס טיסה לטורקיה שמיועד ליום שלישי לשעה 21:30. הוא שהה בכפר קאסם ובזמן מעצרו היה בדרכו לקחת את הדרכון שלו ואת כרטיס הטיסה".

משטרת ישראל
החוקרים אוספים ראיות (צילום: משטרת ישראל)

החשוד סירב לקחת לעצמו עורך דין במהלך החקירה ובסופו של דבר הוזמנה הסנגוריה הציבורית ליטול את ההגנה עליו. מטעם הסנגוריה הציבורית מונו עורכי הדין, ניל סיימון וסוזי אור-סיני. בתום הדיון אמרה עו"ד סוזי אור סיני כי "החשוד מכחיש כל קשר לעבירות המיוחסות לו. מכחיש לחלוטין כל קשר לעבירה של רצח שמיוחסת לו". היא הסבירה כי "בתקרית שבה התנהל ויכוח בינו לבין המנוחה הוא הותקף על ידי המנוחה. תוך כדי ניסיון גם להתגונן בפניה וגם כדי להפיל מידיה את הסכין שהיא אחזה אותו רגע בידיה היא נחבלה וכתוצאה מהחבלה היא נפלה וקיבלה מכה בראשה ובעקבות החבלה המצערת הזו היא מצאה את מותה". לגבי הביתור של גופת המנוחה היא אמרה: "באשר לשאר הדברים המיוחסים לו שמופיעים בבקשה למעצר, הרי שמדובר באירוע שהוא נפרד ומנותק מבחינה משפטית ויש להמשיך ולחקור אותו ולהבין את הנסיבות. מה שברור שהדבר נעשה לאחר שהמנוחה מצאה את מותה…. היה ביניהם וויכוח לגבי שכר דירה ותכשיטים שהיא קנתה ופשוט פרץ ויכוח קשה".

המנוחה, דניס, עובדת סיעוד מרומניה, שהתה בישראל ממאי 2005. עד שנת 2012 היא הועסקה אצל קשישה בחיפה, ולאחר פטירת הקשישה היא עברה לטפל בקשישה אחרת בפתח תקווה. לא מזמן היא פנתה לוועדת חריגים של רשות האוכלוסין וההגירה בבקשה להאריך את אשרת העבודה שלה בישראל. לאחר גילוי זהותה פנתה המשטרה לאינטרפול והאחרונים פנו לבתה של דניס. הבת היא זו שסיפרה כי לאם יש חבר טורקי, עובד זר בישראל.

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן