Skip to content

עומרי שרון מצטרף ללבני – אבל מסרב להסביר את החלטתו

כשביקשנו לראיין אותו על הצטרפותו למטה לבני, הגיב עומרי שרון בסירוב מוחלט. "אני לא אוהב ששואלים אותי ככה שאלות". לבני בהתייחסות להצטרפות עומרי שרון אמרה הערב: "זה יותר מסמלי בעיני שעומרי, כבנו של מייסד המפלגה ואחד ממייסדיה, מביע עמדה ערכית ומתגייס להבטיח את הצלחתנו". מטה מופז בתגובה: "אם הדבר נכון, הרי שמדובר בהוכחה נוספת מדוע קדימה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


כשביקשנו לראיין אותו על הצטרפותו למטה לבני, הגיב עומרי שרון בסירוב מוחלט. "אני לא אוהב ששואלים אותי ככה שאלות". לבני בהתייחסות להצטרפות עומרי שרון אמרה הערב: "זה יותר מסמלי בעיני שעומרי, כבנו של מייסד המפלגה ואחד ממייסדיה, מביע עמדה ערכית ומתגייס להבטיח את הצלחתנו". מטה מופז בתגובה: "אם הדבר נכון, הרי שמדובר בהוכחה נוספת מדוע קדימה זקוקה לשינוי עמוק, לריענון ולתיקון השורות"

מאת צבי זינגר

למרות הצטרפותו למטה הבחירות של יו"ר קדימה, ח"כ ציפי לבני – מסרב עומרי שרון, בנו של ראש הממשלה לשבר אריאל שרון, להסביר מדוע החליט לתמוך בלבני. נסיוננו להציל מפיו הסברים לצעדו נתקלו בתגובה עצבנית של סירוב.

"אני לא כל-כך מתראיין", אמר לנו הערב עומרי שרון, מי שהיה ממייסדי "קדימה". "אתה סולח לי, נכון?"

ניסיתי לשאול אותו מדוע אינו מתראיין, אם הוא מצטרף ללבני, אך הוא קטע את שאלתי בעצבנות ניכרת: "אם אני אומר שאני לא מתראיין – אני לא מתראיין. אני לא מתכוון שתשאל אותי".

מה יש לך להסתיר? – שאלתי.

שרון: "אני לא מסתיר. אמרתי לך שאני לא רוצה להתראיין. הגישה הזאת, של השאלה הזאת, לא נראית לי. אני לא אוהב ששואלים אותי ככה שאלות. אם אני ביקשתי ממך שאני לא רוצה להתראיין – אז מה אתה שואל אותי שאלות בכוח?"

ציפי לבני באסיפת פעילים הערב: "עומרי יתגייס ויפשיל שרוולים". צילום - מטה לבני

עומרי שרון ריצה בעבר עונש מאסר על עבירות בחירות. בית משפט השלום בתל-אביב גזר עליו בפברואר 2006 תשעה חודשי מאסר בפועל ותשעה חודשי מאסר על תנאי, לאחר שהורשע על פי הודאתו, בעבירות של מתן עדות שקר, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות על חוק מימון המפלגות. כמו כן נגזר על שרון קנס כספי בסך 300 אלף שקל. שרון הבן הורשע בעבירות על חוק מימון מפלגות במסגרת הקמפיין שניהל עבור אביו לראשות הליכוד בשנת 1999.

יו"ר קדימה עצמה התייחסה הערב, בכנס פעילים, לצירופו של עומרי שרון למטה שלה: " אני זוכרת את הישיבה בחוות השקמים שבה ישבנו עם אריק שרון ובניו ודנו  בהקמת קדימה. רצינו לייצר מפלגה לאומית שתקדם את מה שהליכוד כבר לא יכול לקדם. ואם מדברים על שרון, שמחתי מאד לשמוע ולבשר לכם על הצטרפותו של עומרי שרון אלינו למטה. עומרי יתגייס ויפשיל שרוולים כאן במטה ויתרום מכישוריו ומיכולותיו כדי להבטיח את הישארותה של קדימה בראשותי אלטרנטיבה לנתניהו ולממשלתו…

"זה יותר מסמלי בעיני", הוסיפה לבני, "שעומרי, כבנו של מייסד המפלגה ואחד ממייסדיה, מביע עמדה ערכית ומתגייס להבטיח את הצלחתנו, שהיא הצלחתה של קדימה. כולם כבר מבינים שהפריימריז בקדימה לא יקבעו רק את זהות יו"ר קדימה – הם יקבעו אם קדימה תתחזק ותישמר כאלטרנטיבה לנתניהו או שחלילה תחלש. הם יקבעו אם נתניהו ישאר ראש ממשלת ישראל".

לשאלה האם נלקחה בחשבון העובדה שעומרי שרון ריצה מאסר על עבירות בחירות, נמסר ממטה לבני: "עומרי שרון ריצה את עונשו ובכך שילם כבר את המחיר על העבירות שביצע. זו השיטה הדמוקרטית".

באתר האינטרנט "יאללה קדימה" נטען, לעומת זאת, כי הצטרפותו של שרון לקמפיין של לבני, נעשתה לאחר ש"בצעד נואש" התקשרה אליו יושבת ראש קדימה ציפי לבני, בבקשה שיביע את תמיכתו בה וייטול חלק סמלי במטה הבחירות שלה. תגובת יועץ התקשורת של לבני: "האתר הזה הוא כל כולו אתר של שיטנה נגד ציפי לבני. הוא לא מקור מידע וכל מה שיש בו הוא שקרים וסילופים נגדנו".

ממטה המתמודד מול לבני, שאול מופז, נמסר בתגובה כי, "אם הדבר נכון, הרי שמדובר בהוכחה נוספת שאותה מספק מטה לבני כל יום, מדוע קדימה זקוקה לשינוי עמוק ולריענון ולתיקון שורות, שיעמידו אותה כאלטרנטיבה ראויה אל מול הבוחר הישראלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן