Skip to content

שתי קטינות מאילת ניסו לשדוד נהגת מונית

השתיים תכננו את השוד והזמינו רק נהגת אישה בהנחה שיהיה קל יותר לגבור עליה. בבית המשפט התברר להן שהעניין עלול להסתבך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום על ניסיון שוד באמצעות נשק הוגש היום (ראשון) נגד שתי צעירות בנות 17 בבית המשפט המחוזי לנוער בב"ש. השתיים מואשמות שבאיומי סכין ניסו לשדוד לפני כשבוע נהגת מונית, בת 61, לאחר שנטעו בה אמון וטענו כי הן נערות עדינות שמפחדות לנסוע עם נהגי מוניות. במהלך הנסיעה הצמידו שתי העדינות סכין לצווארה של הנהגת ודרשו את כספה.

מעובדות כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום באמצעות עו"ד לימור אחרק-שנצר, עולה כי ב-3 באוגוסט השנה החליטו הקטינות לשדוד נהגת מונית, בהנחה שאם הנהגת היא אישה ולכן חלשה יותר מנהג גבר, יהיה להן קל יותר להשיג רווח מהיר. הן נפגשו בביתה של חברתן ותכננו את המעשים באופן יסודי ומחושב – דאגו להצטייד בסכין, בפריט לבוש נוסף כדי לכסות את עיניה של נהגת המונית ונמנעו מלקחת מכשירי טלפון כדילמנוע את איתורן.

הנאשמות יצאו מהבית, ביקשו מעובר אורח שיזמין בעבורן מונית רק עם נהגת אישה, תוך שהן מציגות עצמן בשם כוזב, המתינו לנהגת המונית וטענו בפניה כי הן מפחדות מנהגי מוניות גברים. לאחר שהחלו בנסיעה הובילו הקטינות את הנהגת לסמטה במטרה להגיע לחניה צדדית ושם ניסו לשדוד אותה. קטינה אחת הצמידה סכין לצווארה של הנהגת. הנהגת הסכימה לתת להן את הכסף ובמהלך ההתגוננות מפני הסכין היא נחתכה באצבעה, איבדה שליטה על דוושת הבלם במונית והמונית הידרדרה לעבר עמוד תמרור. לאחר ההתנגשות הצליחה הנהגת למלט עצמה מן המונית. השתיים נבהלו ונמלטו מהמקום ובמהלך בריחתן זרקו את הסכין. הן נעצרו זמן קצר לאחר בריחתן והיום הוגש נגדן כתב האישום.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    11 באוגוסט 2013 @ 19:28

    מערכת המשפט לא תעשה להן כלום הם מסכנות זו הפעם הראשונה העתיד שלהן יפגע אם ישבו במעצר ואז הרחמנים ישלחו אותן לעבודות באיזה בית זקנים פתרון כזה הוא אסון כי הוא נותן גושפנקא לצעירים להתעסק בפשע
    שאלה טיפשית היכן ההורים זה החינוך שקיבלו בבית מערכת המשפט בישראל היא חלשה העונשים קלים הפשע כנראה משתלם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן