Skip to content

מהדורת השבט של לאטמה יורדת

אתר לאטמה הודיע על סגירת תכנית "מהדורת השבט" לאחר ארבע שנות שידור של התכנית הבועטת ששחטה פרות קדושות של השמאל הישראלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התכנית "מהדורת השבט" של אתר לאטמה יורדת לאחר שלא הצליחה להגיע לשידור המוני בטלוויזיה ולקבל מימון להפקתה במהדורת מורחבת בת חצי שעה. למעשה, היתה זו תכנית טלוויזיה יחודית בנוף הישראלי שהשמיעה את הקול של הימין בנימה סאטירית והצליחה להלעיג על תפישות רווחות בשיח הישראלי או הבינלאומי מבלי להתנצל או להתרפס. התכנית התמקדה במהלך תקופת שידורה בענייני היום ובאקטואליה, בהם טיפלה בנימה ביקורתית.

<

השאיפה של מקימת האתר והעורכת שלו, קרולין גליק, היתה אכן להעביר את התכנית מהמדיום האינטרנטי למדיום הטלוויזיוני, אלא שהדבר לא הסתייע.

במכתב שפרסמה לגולשי אתר לאטמה, היא מציינת שהיו תקוות להרחיב את התכנית למתכונת בת חצי שעה וכי התכניות התבססו על משא ומתן עם הערוץ הראשון: מו"מ עקר שנמשך, לדבריה, שנתיים ולא הניב תוצאות.

במהלך ארבע שנות שידור התכנית, שודרו למעלה ממאתיים מהדורות, הבולטת שבהן זו שזכתה להדים בינלאומיים לאחר פרשת המרמרה- ובה חשפה התכנית את "פעילי השלום" במערומיהם. התכנית תורגמה לאנגלית, גרמנית, רוסית ספרדית וצרפתית.

מהתגובות באתר לאטמה עולה בעיקר צער של הצופים על הורדת התכנית.
המהדורה זכתה לביקורים תכופים, בעיקר של אנשים בעלי אידיאולוגיה ימנית שזכו לקבל בה חיזוק לדעותיהם.

אתר לאטמה מתקיים מתרומות ומפרסום ולדברי גליק, מתכוון לערוך שינויים בעקבות הורדת המהדורה.

2 Comments

  1. דני גבע
    18 באוגוסט 2013 @ 22:14

    נקווה שלאטמה האמון על הפצת דברי שנאה כנגד הערבים והשמאל לא ימשיך בפעילותו

  2. צדוק התקוה
    18 באוגוסט 2013 @ 19:24

    חבל שערוץ 1 המתהדר בסיסמא ערוץ" ציבורי' לא נתן להם במה כרגיל סתימת פיות היא כאשר נוגעים בחתול השבע השמאלני אבל כאשר מדובר בימין זה בסדר כי שם זו הסתה אחרי כל תוכניות " הסטירה " בערוץ 2 ובערוץ 10 [פעם היה ניקוי ראש] שבם התקפה על הימין היא חובהוכמובן לא הסתה אלה רק סאטירה היה על ערוץ ה"ציבורי" לתת במה ללטמה אולי יום אחד יעלה לאויר ערוץ ציוני …….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן