Skip to content

חמי טבריה הצעירה עוברים לניהול לחברת המלונות "חמשת החושים"

חברת המלונות "חמשת החושים" החלה לנהל את מתחם "חמי טבריה הצעירה", בעוד חמי טבריה הוותיקה, מצדו המערבי של הכביש, נשארים בניהולה של רשת המלונות "רימונים". בחברת "חמשת החושים" בטוחים שניתן להפוך את המתחם בתוך פרק זמן סביר, לאתר בילוי ונופש מוביל באזור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחרונה חתמה חברת מלונות "חמשת החושים" על הסכם ניהול עם קבוצת יחזקאל מורד ורשת מלונות רימונים, לפיו הועבר מתחם "חמי טבריה הצעירה" לניהולה של החברה שבבעלותם של אנשי העסקים עו"ד גולן אמסלם ודודו ישראל. חמי טבריה הוותיקה, מצדו המערבי של הכביש, נשאר בניהולה של רשת המלונות רימונים.

חמי טבריה הצעירה: אגף ספא עם 13 חדרי טיפול, אגף חיצוני חדש לבריכת המים התרמו-מינרלים, חדר כושר, בריכת שחייה חצי אולימפית ועוד
חמי טבריה הצעירה: אגף ספא עם 13 חדרי טיפול, אגף חיצוני חדש לבריכת המים התרמו-מינרלים, חדר כושר, בריכת שחייה חצי אולימפית ועוד

בדצמבר 2012 מכרה רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, את מלון רימונים גלי כנרת בטבריה לאיש העסקים והנדל"ן יחזקאל מורד, תמורת 92 מיליון שקלים. על פי ההסכם, אמורה רשת מלונות רימונים לנהל את המלון ב-15 השנים הבאות תחת אותו מותג וכן קיבלה לניהול, בין השאר, את חמי טבריה – כולם בבעלות מורד.

לדברי ערן קויאטק, מנכ"ל מלונות רימונים, חמי טבריה כוללים שני מתחמים: את חמי טבריה הצעירה – שהועברו לניהול חברת חמשת החושים תמורת דמי השכרה והסכמים נוספים הנוגעים לאורחי מלון גלי כנרת – וחמי טבריה הוותיקה, שנשארו בניהול מלונות רימונים. "אני משכיר לחמשת החושים את חמי טבריה הצעירה, לאחר שגם רשת רימונים שיפצה ושיפרה את מתחם המרחצאות של חמי טבריה הוותיקה ובכוונתנו להמשיך ולפתח את הפעילות".

חמי טבריה הצעירה. בחברת "חמשת החושים" מודעים לעברו ההיסטורי המפואר של האתר ולסגולות המים התרמו מינרלים עוד מקדמת דנא
חמי טבריה הצעירה. בחברת "חמשת החושים" מודעים לעברו ההיסטורי המפואר של האתר ולסגולות המים התרמו מינרלים עוד מקדמת דנא

קויאטק: "הגענו למסקנה שכדי לפתח את האזור אנחנו מוכנים להכניס גוף נוסף שישקיע בפיתוחו ואנחנו – שכידוע מנהלים את מלון גלי כנרת באזור – נהנה מזה. זאת לצד גורם אחר ששיפץ את החוף וביחד יוצרים פה נדבך נוסף לשיפור המראה הסביבתי. כל האזור הוא במגמת עלייה ושגשוג", אומר קויאטק.

מדשאות ועצי קוקוס

עו"ד גולן אמסלם, למרות שמו, אינו מקורב למשפחת אמסלם המחזיקה בעסקי תיירות ענפים בטבריה. הוא יזם תל אביבי, חיפאי במקור. כיום יש לחברה מלון אחד בטבריה, את מלון נופים, כאשר על הפרק רכישה של עוד כמה מלונות ברחבי הארץ.

לפי ההסכם שנחתם בין הצדדים, מלונות "חמשת החושים" תנהל את אתר חמי טבריה הצעירה תחת מותג חדש – "מעיינות חמי טבריה" – תוך פיתוח ושדרוג האתר בהתאם לאסטרטגיה והחזון העסקי של חברת המלונות.

על שפת הכינרת הוקם אגף ספא מפואר עם 13 חדרי טיפול, נבנה אגף חיצוני חדש לבריכה התרמו-מינרלית החיצונית, נשתלו מדשאות ועצי קוקוס, נבנה מנגש סירות לכנרת, וזאת בנוסף לחדר כושר מהמשוכללים והחדישים באזור, בריכה חצי אולימפית צמודה לכנרת.

באתר נבנתה מסעדת שף חדשה בשם "היגאה", על טהרת הדגים והבשר.

לדברי עו"ד אמסלם, הם רואים באתר מעיינות חמי טבריה את אתר הפנאי והנופש המוביל באזור טבריה וסובב כנרת ומודעים לעברו ההיסטורי המפואר ולסגולות המים התרמו מינרלים עוד מקדמת דנא. "הפוטנציאל התיירותי גלום באתר יוצא הדופן והמיוחד במינו הזה (אחד מששת אתרי מים תרמו מינרלים בישראל), השוכן בלב סביבה תיירותית, על שפת הכנרת, בעל מורשת והיסטוריה רבת שנים", אמר באירוע לקראת פתיחת האתר, "חברת מלונות 'חמשת החושים' מאמינה כי עם השקעות נכונות בתשתיות, בטיפוח האתר ומיצובו ופנייה הן לקהל יעד מקומי (טבריה וסובב כנרת) והן לקהל יעד אחר (תיירות פנים מכל רחבי הארץ ותיירות נכנסת באזור סובב כנרת) – ניתן להפוך את המתחם בתוך פרק זמן סביר לאתר בילוי ונופש מוביל באזור. אנו חברה ששואפת לצמוח ולהתרחב ועל כן נמשיך להקפיד על מצוינות, דבקות במטרה, שירות ברמה הגבוהה ביותר ופיתוח וקידום העובדים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן