Skip to content

אוריאה לייט: אנתרופולוגית צבע בחברת לוריאל

מתלבטות איזה שפתון לבחור? איזה צבע לק לשים בסוף המניקור והפדיקור? איזה לוק לאמץ בשיער? - יש מי שעובדת ברצינות עבורכן: חוקרת, מנבאת ואף קובעת את הטרנדים בתחום הטיפוח והיופי. אוריאה לייט (Orrea Light), הטרנדולוגית העולמית של קבוצת לוריאל, חושפת סודות ומשיאה עצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אוריאה לייט. צילום: יח"ץ
אוריאה לייט. אנתרופולוגית צבע

 

"כ'אנתרופולוגית צבע' מקצוענית, אני נוסעת ברחבי העולם כדי לזהות מגמות וטרנדים, ללמוד את התרבויות וליצור השקות פורצות דרך בכל מדינה," מספרת אוריאה לייט, "אני חוזרת עם השראות ורעיונות, אותם אני חוקרת יום ולילה. עולם הצבע, הוא דרך טובה להבין כיצד מתרבויות שונות יוצרים תרבות לנשים, כדי לסייע להן להיות עדכניות ואופנתיות."

אחרי שביקרה בישראל סבורה לייט שהישראליות בעלות יופי ייחודי ואקזוטי. "הן בעלות מודעות עצמית לעולם היופי ומעוררות השראה," היא מחמיאה לנשים המקומיות.

 

 

הבשורה על-פי לייט לשנים 2013-2014

הדבר החם הבא: צבע שיער מדורג. כהה בשורש ומתבהר לקראת הקצוות. צילום: יח"ץ
הדבר החם הבא: צבע מדורג. כהה בשורש ומתבהר לקראת הקצוות

שיער דגראדה – אם אתן נמנות על חובבות הגוונים בשיער, אתן גם מכירות את היום הזה, בו התבוננתן בראי וגיליתן ששורש השיער גדל וצבעו הכהה נראה באופן ברור ובולט לעומת צבע הגוונים. אם לשפוט לפי דבריה של לייט, אתן יכולות להירגע. מראה השיער העכשווי, שיישאר טרנדי בתקופה הקרובה, הוא שורשים כהים שהולכים ומתבהרים, כלומר – דגראדה. את סגנון הדגראדה כבר אפשר לראות בשיערן של שחקניות, סלבריטאיות ודוגמניות בינלאומית רבות.

וגם הלק מדורג – בחרי שני צבעים מסדרת קולור ריש בגוונים מנוגדים, לדוגמא פוקסיה (213) כבסיס וסגול (609) ליצירת האפקט. מרחי את הלק הבהיר בשתי שכבות, הניחי כמה טיפות של הלק הכהה על צמר גפן עגול וטפחי קלות בעזרת אפליקטור (ספוגית) מאמצע הציפורן ועד לקצה. סיימי עם מייבש לק.

בחרי שני צבעים מסדרת קולור ריש בגוונים מנוגדים, לדוגמא פוקסיה (213) כבסיס וסגול (609) ליצירת האפקט. מרחי את הלק הבהיר בשתי שכבות, הניחי כמה טיפות של הלק הכהה על צמר גפן עגול וטפחי קלות בעזרת אפליקטור (ספוגית) מאמצע הציפורן ועד לקצה. סיימי עם מייבש לק. צילום: יח"ץ
לק מדורג פוקסיה וסגול

שפתיים מקובעות – "הנשים של היום מוחצנות, עצמאיות ובעלות ביטחון ומסרבות להיראות פחות ממושלמות לאורך כל היום. הן רוצות איפור שנשאר לאורך זמן, צבע עוצמתי ותחושת נוחות ולשם כך יש את Infallible, שפתון דו-שלבי המעניק צבע עשיר עם לחות מוגברת ועמידות עד 24 שעות."

לוריאל לשפתיים. 16 גוונים לתחושה רכה ומענגת. צילום: יח"ץ
לוריאל לשפתיים. 16 גוונים לתחושה רכה ומענגת

טיפוח – "הדור החדש של בנות ה-50 מתאפיין בנשים נשיות, נמרצות החותרות למיצוי אישי ומקצועי ולהגשמה עצמית. נשים עובדות ופעילות, המכירות בערך עצמן ובעוצמה שהן משדרות. הן נהנות מויטאליות ורעננות וחמושות בתובנות, אינטואיציה וניסיון חיים."

לריסים הורסים: "פאלס לאש ווינגז" - מסקרה עם מברשת א-סימטרית ליצירת אפקט של ריסים מלאכותיים, עבים מופרדים ופתוחים. צילום: יח"ץ
לריסים הורסים: "פאלס לאש ווינגז" - מסקרה עם מברשת א-סימטרית ליצירת אפקט של ריסים מלאכותיים, עבים מופרדים ופתוחים

* * *

צילומים: יח"ץ

1 Comment

  1. אפרת
    30 באוגוסט 2013 @ 23:44

    אכן פריטים מנצחים, ניתי לעשות אומברה ציפרניים ויצא לא ממש מוצלח, מתכוונת להתאמן עד שיצא מושלם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן