Skip to content

הכי ישראלי בעיניי זה לעוף על עצמך

גם הבוקר, ואתמול, ושלשום, ולפני, עפתי על עצמי, וכדאי שכולכם תעופו גם, איתי, ואם לא אז תעופו לעזאזל. אין כמו לעוף על עצמך, במיוחד כשאתה הכי צודק, הכי נכון, הכי באתי לשנות ושיניתי את רק את הג'ל. הכי ישראלי בעיניי זה לעוף על עצמך עם חוקים שאחרים העבירו, או עבדו עליהם שנים ארוכות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לעוף על עצמך זה הכי, אחי. אין כמו לעוף על עצמך, במיוחד כשאתה הכי צודק, הכי נכון, הכי באתי לשנות ושיניתי את רק את הג'ל. יפה, לא? לעוף על עצמך זה הכי להגיד שכבר 65 שנה עדיין לא חתמו מחדש על מגילת העצמאות של האידיוקרטיה ישראל החופשית (הלוואי עליי סטלה טבעית כמו שיש ליאיר לפיד, כי הוא לא עונה על השאלה אם עישן מריחואנה).

צייר: מאיר מירב (הקליקו על התמונה לדף הפייסבוק של מאיר מירב)

לעוף על עצמי זה להיות הכי טבעי ישראלי, שחום מבפנים – לבן מבחוץ, שיש. גם הבוקר, ואתמול, ושלשום, ולפני, עפתי על עצמי, וכדאי שכולכם תעופו גם, איתי, ואם לא אז תעופו לעזאזל, כי אתם הכי לא נכון, זה לא טוב. תראו את חברי היקר רני רהב, אבי אבות המייסדים של תנועת "לעוף על עצמך", נמצא מימיני, סופרמן יאיר, ויעשה לכם מקום לידו אם תפרגנו בשנה טובה, ואורי שני בעל העבר העשיר מאוד במשרדי הממשלה של אריק שרון, לא יעשה לכם מקום, אז אל תבקשו. אורי עסוק בלעוף על עצמו במשרד האוצר בלי סמכות ובלי תפקיד.

הכי ישראלי בעיניי זה לעוף על עצמך עם חוקים שאחרים כבר עשו והעבירו, או עבדו קשה עבורם שנים ארוכות, ואז להגיע ברגע הנכון ולתת סטטוס לפנים שאלו החוקים שלך, שאתה הבטחת לבוחר. אני עף על עצמי כשאני עף על עצמי עם הבטחות לעשות את התוכניות המאושרות של ממשלות קודמות.

לספר לכל השנאוצרים שאתה בכלל אוהב חתולים

הכי ישראלי זה לעולם לא לעבוד בשביל משהו, רק לקחת עליו קרדיט, אפילו שגוגל יימח שמם, חמודים כאלו, מוצאים את כל השקרים שלי ב-0.00024 שניות. וזה לעוף על עצמך הכי מהר שיש, שלב מתקדם. אז היום או אתמול התוכנית לעוף על עצמך לסופ"ש זה לספר לכל השנאוצרים שאתה בכלל אוהב חתולים, ורק במקרה התוכנית שלך לפינוי שדה דב היא של בכלל של אריאל אטיאס, החרדי (טפו) ההוא מש"ס – "הבוקר חתמנו על פינוי שדה התעופה דב והקמת כ-16 אלף יחידות דיור במקומו. זהו רק אחד מהפרוייקטים בתחום הדיור שאנחנו מתניעים בימים אלה ואזרחי המדינה… זו הייתה ההבטחה שלנו, ואנחנו מקיימים אותה". הכי ישראלי זה לספר בשבחו של החבר חולדאי בעבודה הזו, כשחולדאי היה הסיבה העיקרית לכך שהיא לא יצאה לפועל. זה לעוף על עצמך, כי העיקר שאתה זחוח, ומי לעזאזל זוכר בכלל?

לעוף על עצמך זה להיות מאושר שדפקתי את החרדים כי הם, החרדים, לא אחראים לילדים שלהם, ורק רוצים שהמדינה תהיה אחראית להם. כולה ילדים של המעמד הנמוך, זה לא שאני דפקתי את ריקי כהן מחדרה, סליחה, את הילדים שלה, היא סתם רוצה ממני ילד. ריקי בכלל מעמד הביניים שמצביע לי, והיא יכולה לעוף לחו"ל פעמיים בשנה גם בלי עזרה לילד ראשון-שני-שלישי, שתחסוך בסיגרים של הדיוטי. אני עף על עצמי עם הכותרת ששוב קיימתי הבטחה נהדרת לבוחרים שלי והורדתי ביגון שאולה עוד 90 אלף ילדים מהמעמד העני לעני מאוד, אבל תזכרו שאלו ילדי חרדים, טפו-טפו, ובכלל טוב לעוף על עצמי כשאני יודע ששוב ד-פ-ק-ת-י את החרדים, כפייייים בוחרים יפים ונהדרים שלי!!!

ואם אני כבר עף על עצמי, אז הכי נכון זה להחליף את שיטת הממשל שלנו במלואה, לשיטה דנדשה ומבריקה שבה רק העלינו את אחוז החסימה. זו פוליטיקה חדשה, ממשל חדש, יותר כוח לי בסחיטה מול נתניהו בבחירות הבאות, ככה אני עף על עצמי, שוב מקיים הבטחות לבוחר. אני כל כך אוהב לעוף על עצמי, שממש לימדתי את חברי המפלגה שלי לעוף על עצמם. ותראו את המצטיינים שלי, גרמן עפה על עצמה בגלל חיסון מפוקפק באמינותו, פירון עף על עצמו כי אין מבחנים בבית הספר, רק כיף, כיף ומוי כיף. ח"כ עופר שלח כל כך מתקדם בלימודי ה"לעוף על עצמך" שהוא כבר חונך את ד"ר קול לעוף על עצמה. כרגע היא רק קופצת מצד לצד, אבל כשהיא תגדל בפוליטיקה כמו שלח, היא תקבל כנפיים. שלח אפילו עף על עצמו בשני כיוונים שונים. מצד אחד מצביע על שחרור מחבלים במקום הפסקת הבנייה "למען השלום" (סליחה, טעות סופר סמולני, "למען הסדר מדיני") ומעודד בפונפונים את נפתליבאן שלנו לזרוע שנאה-שנאה-שנאה, ומצד שני מטסטס לכולם כמה הוא בעד השלום עם הפלסטינים. אם זה לא תלמיד מצטיין, אז אני לא יודע לעוף על עצמי.

לעוף על עצמי זה כל כך יאיר לפיד מצידי. כמה שאני אוהב. חכו לחגים, שנוני מוזס יצלם אותי ויראה לכולם איך אני עף כל כך יפה על עצמי. שנה טובה!

[related-posts title="מאמרים נוספים"]

2 Comments

  1. רונית
    24 באוגוסט 2013 @ 10:15

    כתבה יפה ושנונה ולצערנו גם נכונה…
    משחר ההיסטוריה היינו עם ההולך אחר המנהיג כעדר…
    בקיצור זה שעף על עצמו וחבורתו לא רוצים שנלמד, כי אין צורך בהשכלה – לביה"ס נלך לעשות חיים.
    ולעניין הבריאות אין מה לדאוג "העפים על עצמם" ידאגו לנו בשלט רחוק, (לך תדע במה מאכילים אותנו עם החיסונים והתרופות…).
    ואהה לגבי ילדים חברים לא צריך הרבה, זה פוגע באיכות הסביבה…
    ואפשר לסכם שאין לנו צרכים ולכן גם לא צריכים כסף ולכן ל"חבורת העפים" הרשות לקחת, לקצץ וגם לחתוך בכספי הפנסיה שלנו…
    שנה טובה עם ישרואייללללל!

  2. פנינה כץ
    24 באוגוסט 2013 @ 8:59

    מעולה.
    כתבה חזקה מאוד. אני מתפלאת שחסידיו טרם הגיעו לפה לסנגר עליו.
    אבל אולי המנטרה החדשה והיותר טובה שלו היא מאתמול: "שמי יאיר לפיד, אני שר האוצר, ואין לי תעודת בגרות."
    כך הוא התחילו את נאומו אתמול לפתיחת שנת הלימודים בחולון.
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6KqoyK3U3g0#t=706
    בהודאה זו, הוא מוציא את העוקץ של יריביו המתריסים סונטים ולועגים שהוא לא השלים את הבגרויות.
    אגב כל פעם אני מוצאת ששיטות "עבודתו" דומות ובמקרים רבים זהות לדרכי העבודה של הפורום, האסט, לנד מרק שפיתח וורנר ארהרד
    http://en.wikipedia.org/wiki/Werner_Erhard

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן