Skip to content

יעקב (כצל'ה) כץ תובע שוב להדיח את בנט

"בנט הרס עולם התורה והרס ההתיישבות העומד לפתחנו", כתב כצל'ה בעמוד הפייסבוק שלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חבר הכנסת לשעבר יעקב (כצל'ה) כץ, שהיה בקדנציה הקודמת של הכנסת יו"ר סיעת האיחוד הלאומי, קורא שוב להדחתו של יו"ר הבית היהודי, נפצלי בנט.

כצל'ה: בנט הורס את עולם התורה וההתיישבות (צילום: אתר הכנסת)
כצל'ה: בנט הורס את עולם התורה וההתיישבות (צילום: אתר הכנסת)

"אני קורא לחברי הכנסת של הבית היהודי להתכנס לאלתר ולהדיח את נפתלי בנט מכל תפקידיו בהנהגת המפלגה בגין הרס עולם התורה והרס ההתיישבות העומד לפתחנו", כתב כצל'ה בעמוד הפייסבוק שלו.

"כשם שאני יודע, גם בנט יודע שכבר סוכם בין ביבי-לבני-קרי-אבו מאזן על הסכם ביניים אשר לפיו,  בעוד 8 חודשים תיהרס ההתיישבות היהודית סביב שכם. כפי שבנט ידע על הקיצוץ הקשה בישיבות ובמוסדות החינוך התורניים והשתיק את סיעתו ואת ראשי המוסדות שדבר לא יקרה – כך עכשיו מסתיר בנט מכולם את האיום הגדול על ההתיישבות. כפי שכולם היום יודעים כי לא היה להרגעות של בנט כל שחר, ו66% מתקציב עולם התורה קוצץ – כך יהיה אם הבית היהודי ידחו את הדחתו של בנט עד הצגת ההסכם שסוכם על הריסת היישובים.

"אז יהיה מאוחר מדי", כתב יעקב כץ, "והציבור שלנו ייאלץ לעמוד מול אותן מראות אימה שחווה אך לפני 8 שנים בגוש קטיף ובצפון השומרון. על הבית היהודי לתקן המעוות ובאופן מיידי לנהל מו"מ עם שותפיו הטבעיים במפלגות החרדיות על כניסתם לממשלה במקום לפיד".

 אין זו הפעם הראשונה שבה קורא כץ להדיח את בנט. מאז הבחירות ערער כץ מספר פעמים על מנהיגותו של בנט וקרא להדיחו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן