Skip to content

ליברמן: "אבו מאזן משתמש במרצ, כמו הזאב בעור הכבש"

"חבל שחברי מרצ לא נשארים ברמאללה גם בין לבין הפגישות כדי לשמוע את נאומי ההסתה שנואם אבו מאזן בערבית, בהם הוא מעודד את הטרור ואת הטרוריסטים", כתב אביגדור ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אבו מאזן משתמש בחברי מרצ כמו שהזאב משתמש בעור הכבש". כך אומר יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אביגדור ליברמן, בהתקפה חריפה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו על מפלגת השמאל.

מי הזאב ומי עור הכבש? ליברמן נגד מרצ (צילום: רפי מיכאלי)
מי הזאב ומי עור הכבש? ליברמן נגד מרצ (צילום: רפי מיכאלי)

"פעם בכמה חודשים נפגש אבו מאזן עם חברי מפלגות השמאל ומשמיע להם באנגלית את הדברים שהם רוצים לשמוע, כדי להצטייר כמי שמעוניין באמת בשלום עם ישראל", כתב ליברמן. "חבל שחברי מרצ לא נשארים ברמאללה גם בין לבין הפגישות כדי לשמוע את נאומי ההסתה שנואם אבו מאזן בערבית, בהם הוא מעודד את הטרור ואת הטרוריסטים. אבל כנראה שיש כאלה שאוהבים להיות כבשים ולשמש כיסוי לזאבים".

ליברמן פרסם את דבריו בתגובה לפגישת חברי הכנסת של מרצ, ביום חמישי האחרון, עם אבו מאזן. חברי הכנסת של מרצ, בראשות ח"כ זהבה גלאון, נפגשו עם אבו מאזן ברמאללה. יו"ר הרשות הפלסטינית הבטיח להם בפגישה כי "הסכם שלום ישים סוף לסכסוך. לא יהיו לנו דרישות עתידיות על עכו, חיפה ויפו" ואף הוסיף כי ניתן להתגבר על כל המכשולים בדרך לשלום ואפשר להגיע לפתרון גם תוך שישה חודשים.

[related-posts]

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    25 באוגוסט 2013 @ 18:51

    לצערי זה דבר לא חדש כמו קודמו אבועמר היה משמיע דברי מתיקה לשמאל הנאור ובערבית היה מבעיר את אש האינתפאדה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן