Skip to content

300 יחידות דיור ייבנו בהתנחלות החדשה לשם שבשומרון

כך הודיע הערב שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל. התנחלות לשם, שעלתה על הקרקע רק לאחרונה, סמוכה לעלי זהב ולפדואל ומרוחקת קילומטרים אחדים מהישובים בית אריה, עופרים וברוכין. במקום מתגוררות 72 משפחות שנכנסו לא מכבר לביתן. 70 משפחות נוספות עתידות להיכנס לביתם במהלך השנה הקרובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, לא נח לרגע. בעוד ממשלת ישראל מנהלת מו"מ עם הרשות הפלסטינית, ממשיך השר אורי אריאל לאתגר את מדיניותו של נתניהו ולהכריז על תכניות בניה חדשות.

הפעם עשה זאת השר אורי אריאל בהתנחלות החדשה לשם. התנחלות זו, שעלתה על הקרקע רק לאחרונה, סמוכה לעלי זהב ולפדואל ומרוחקת קילומטרים אחדים מהישובים בית אריה, עופרים וברוכין. במקום מתגוררות 72 משפחות שנכנסו לא מכבר לביתן. 70 משפחות נוספות עתידות להיכנס לביתם במהלך השנה הקרובה.

300 יחידות דיור חדשות בהתנחלות לשם. (צילום: הדמייה מאתר האינטרנט של היישוב לשם)
300 יחידות דיור חדשות בהתנחלות לשם. (צילום: הדמייה מאתר האינטרנט של היישוב לשם)

"אנו נמצאים היום במעמד מרגש של הנחת לבנה נוספת בארץ ישראל", אמר השר אורי אריאל. "אני אומר בצורה הברורה ביותר: אני כאן לבנות לכם דירה. ואנחנו עושים זאת בכל מקום בארץ. אנחנו בונים בלשם 300 יחידות דיור כמו שאנחנו בונים בראש העין אלפים. אנחנו בונים בקדומים כפי שאנו בונים בקרית גת ובמודיעין. אנחנו בונים בירושלים כפי שאנחנו בונים בגליל. עם ישראל זקוק לדירות בכל מקום בארץ ואנחנו ניתן מענה לכולם בכל מקום! זה הדבר הכי נכון היום- ציונית וכלכלית. אנחנו בונים ואנחנו מורידים את המחירים כאן ובתל אביב. בדרכי לכאן התבשרתי על עוד שיווק מוצלח של מאות  יח"ד בחריש ובנהריה. זה קורה היום, זה קורה בכל יום ויום.

אורי אריאל. ממשיך לאתגר את מדיניות נתניהו (צילום: אתר הכנסת)
אורי אריאל. ממשיך לאתגר את מדיניות נתניהו (צילום: אתר הכנסת)

"מי שנמצא כאן היום מבין מדוע חזון שתי המדינות לא מציאותי ולא יקרה לעולם", אמר השר אריאל. "מי שחושב שאפשר לאלץ אותנו לבנות רק בגבולות אושוויץ טועה. ואני מציע לו שיחפש את הפושעים הגדולים נגד האנושות במקום אחר. הם לא נמצאים כאן, הם נמצאים במקומות אחרים במזרח התיכון".

השר אריאל הוסיף ואמר: "אי אפשר בלי להתייחס למתרחש צפונית לנו. דווקא אנו שזעקנו כיצד העולם שותק בזוועות השואה, אסור לנו לשתוק אל מול המתרחש בסוריה. מתרחשת שם טרגדיה ופשע נוראי. חייבים לעצור את מי שמשתמש בנשק כזה. צריך לדאוג שלמשטרים דומים לא תהיה גישה לנשק דומה".

"אני מברך אתכם שכשם שיתקיים בכם הפסוק 'ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה, ונברכו בזרעך כל משפחות האדמה'", אמר השר אריאל. "אחותינו את היי לאלפי רבבה".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן