Skip to content

בנים שואפים להיות כדורגלנים וטייסים

בנים בגילאי 6- 12 מעוניינים במקום הראשון להיות כדורגלים ובמקום השני טייסים. בנות באותו גיל מעוניינות להיות וטרינריות ומורות. כך מתברר מסקר שביצעה בריטיש איירווייס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סקר של בריטיש איירווייס מראה כי ילדים עדיין חולמים לעבוד בתחום התעופה. מחקר עצמאי שבוצע בקרב 650 ילדים בין הגילאים 6-12 חשף שלהיות שחקן כדורגל היא השאיפה הגדולה של בנים בטווח גילאים זה, בנוסף לחלום להיות טיס. בנות, לעומתם, שואפות להיות מורות, וטרינריות רופאות ואחיות כשתהיינה גדולות.

בנים שואפים להיות (בסדר יורד): שחקן כדורגל, טיס, גיבור על, שוטר ומורה. לעומתם, בנות שואפות להיות (בסדר יורד): מורה, וטרינרית, אחות/רופאה, דיילת אוויר וזמרת/כוכבת פופ.

סקר בריטיש איירווייס. בנים עדיין שואפים להיות טייסים אבל אחרי שחקני כדורגל
סקר בריטיש איירווייס. בנים עדיין שואפים להיות טייסים אבל אחרי שחקני כדורגל

משלחי יד יוצאי דופן שהוזכרו על ידי הילדים שהשתתפו בסקר היו: נהג פורמולה 1, דיג כרישים, ממציא, פיראט, נסיכה ומומחה לבניית בתים על עצים.

בריטיש איירווייס היא שותפה רשמית בהפקת סרט הילדים "מטוסים", וקראה לאחד ממטוסיה "בולדוג" על שם המטוס הבריטי שבסרט.

מנהלת חטיבת השיווק של בריטיש איירווייס, אביגייל קומבר אמרה: "נפלא לראות שהחלום לעבוד בחברת תעופה פופולארי היום יותר מאי פעם ונמצא בחמישייה הפותחת של ילדים וילדות כאחד. מספר הנשים הטייסות בבריטיש איירווייס כיום הוא הגדול ביותר של מאז הקמתה. הופתענו לגלות שהמקצוע היה פחות פופולארי בקרב הילדות שהשתתפו בסקר. אני בטוחה שהסרט 'מטוסים' של דיסני יעניק השראה לטייסות וטייסים עתידיים נוספים!".

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    26 באוגוסט 2013 @ 20:29

    בארץ לדעתי היה כך בנים כדורגל [כי תמיד תתחתן עם בחורה יפה]שחקנים בעלי עסקים עורכי דין פעם זה היה צנחן לוחם טייס השתנו הזמניים הבנות פעם היו רוצות להיות מורות אחיות רופאות היום [כמובן אני לא מכליל בכל התגובה שלי ]הבנות היום כולן רוצות להיות דוגמניות זמרות שחקניות ובעקר להכיר כדורגלן שובניסט לא פשוט תראו מה הולך בחוץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן