Skip to content

ראש השנה: מבחר מתנות לחג

הכבש השישה עשר לילדים, מכשיר ביתי להסרת שיער לנשים ונעלי ריצה לספורטאים הם רק חלק מהמוצרים המתאימים כמתנה לחג • יש גם ספר בישול, כמובן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לחובבות אופנה ומשחקים

הגרסה החדשה של מונופול מתאימה לבנות חובבות אופנה וקניות. המשחק נבצע בצבעי ורוד וסגול, ובמהלכו יוצאות המשתתפות למסע קניות בקניונים ובחנויות בוטיק דוגמת הספא של מעין, הגלידריה של גילי, האקססוריז של פז ועוד.

179 שקל, להשיג בחנויות משחקים.

לאוהבי בישולים וטיולים

מי שרוצה ללמוד לבשל ולשלב את הלימודים עם טיול לצפון, יהנה מהמתנה הזו: שובר לסדנת בישול גלילי בביתו של השף ארז קומרובסקי. השף הידוע מתגורר מצפה מתת, וניתן לרכוש שובר לסדנאות דוגמת מאפים וירקות, לחמים שאופים בבית, גריל וגחלים, בשרים, סיור בשוק עכו וסדנת דגים ופירות ים ועוד.

530-675 שקל, להשיג ב- 03-9772929.

לחובבי היין האדום

חובבי היין הרוצים להתקדם עם האהבה שלהם למשקה הענבים, יהנו לקבל לחג מַשְׁפֶּה (דקנטר). מדובר בכלי זכוכית אליו מוזגים יין אדום זמן מה לפני ההגשה שלו. כך היין מקבל שואב חמצן, מוציא ממנו את הבשומות ומשביח את חווית השתייה.

275 שקל, להשיג באיטאלה ישראל, בן יהודה 246, תל אביב.

לחובבי הטיפוח

מתנה זו מתאימה לגברים המשקיעים קצת יותר בגוף שלהם מאשר ג'ל רחצה, אך עדיין לא מחפשים קרם לחות. מדובר במארז של Crèma, המכיל בתוכו ג'ל רחצה ודאודורנט ג'ל מסדרת הטיפוח החדשה Active Block, בנוסף לג'ל גילוח וג'ל לאחר גילוח בניחוח מנטה.

60 שקל, להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות.

לאוהבי עיצוב וספרים

ספרה החדש של כוהנת ספרי העיצוב הישראלית, אורלי רובינזון, הוא מתנה מצוינת לחג לכל מי שעיצוב הבית מעניין אותו. "הבית הרגשי – אנשים- סביבה- מקום" הוא ספר אלבום בכריכה קשה המציג עיצוב של בתים עם דגש על חשיבה אקולוגית ויצירת אווירה ביתית, פשוטה, מזימנה ולא מושלמת.

178 שקל, להשיג בחנויות הספרים.

לבעלי חיות מחמד

אם להורים קונים מתנה לתינוק, למה לא לרכוש עבורם גם מתנה עבור בעל החיים? ברשת פט פוינט לחיות מחמד מציעים מוצרים עד מאה שקלים להולכים על ארבע, בהם ספריי משפו יבש לכלב, המפיג ריחות לא נעימים.

69 שקל, להשיג בסניפי הרשת וב-1-700-703-775, www.petpoint.co.il

לחובבי הבישול והכשרות

השף-קונדיטורית, אפרת ליבפרוינד, הוציאה לאור את "אפרת מגישה בבית", ספר מתכונים חדש המיועד לשומרי כשרות. תמצאו כאן מתכונים למנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות, מנות מיוחדות לחגים וכמובן מגוון של קינוחים. הספר משלב תמונות מקצועיות ולעיתים גם הנחיות מצולמות כיצד להכין מנות מסוימות.

128 שקל, להשיג בחנויות הספרים.

לאוהבי הדרדסים והטיולים

השירות הבולאי השיק בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע את "מטיילים עם הדרדסים בשביל ישראל". מדובר במארז הכולל 10 כרטיסיות עם הסברים ותמונות של עשרה מסלולים מומלצים למשפחות בשביל ישראל; פאזל של דרדסים מטיילים בטבע עם 35 חלקים; 35 רעיונות למשחקים ופעילויות לבני המשפחה במהלך הנסיעה; חוברת פעילות דרדסים; מארז פלסטרים מאויירים של הדרדסים לנסיעה; גיליון בולים חגיגי של שביל ישראל; ו-3 כרטיסי ברכה של הדרדסים עם מעטפות למשלוח ברכות.

39.9 שקל, להשיג בסניפי הדואר, http://www.israelpost.co.il

לצרכני ואוהבי תה

אם אחד הקרובים שלכם אוהב תה, תמצאו עבורו בבית התה של ויסוצקי מבחר של מתנות וכלים נלווים לתה. אפשר לבחור בין תיבות תה חדשות מעץ או מתכת בגדלים שונים, לבין מארזים שונים המוכנים מראש, הכוללים סוגי תה, דבש, סוכר ואביזרים שונים לשתייה.

מ-76 שקל למארזים המוכנים מראש, להשיג בבית התה של ויסוצקי בתל אביב.

לילדים המכורים לטלוויזיה

אם הילדים שלכם מעבירים שעות רבו בצפייה במסך, רכשו להם כמתנה תוכן איכותי. הכוונה היא ל-DVD חדש של הכבש הששה עשר, היצירה הידועה של יהונתן גפן ויוני רכטר. ה-DVD כולל את כל שירי האלבום בביצועים המקוריים, תוך שילוב של אנימציה חדשה.

79.9 שקל, להשיג בסטימצקי, צומת ספרים, שילב, טאוור רקורדס, התו השמיני, האוזן השלישית, דיסק סנטר, ברשתות ובחנויות מובחרות.

לצעירים הזקוקים לשינה

מתחמי פופ-אפ של ורדינון בקניונים השונים טומנים בחובם מהדורה בלעדית של מצעים, ציפיות ושמיכות חלקות במגוון צבעים קיציים. עיקר הפריטים מגיעים בצבעים חלקים כך שניתן לשלב עצמאית סט, או לרכוש ציפיות עם כיתובים הומוריסטיים כמו אלו שבתמונה.

29-149 שקל, להשיג בנקודות המכירה.

לאוהבי עיצוב הבית

אם אתם מחפשים מתנה מעוצבת לבית המארח אתכם בארוחת החג, נסו את אחד הפריטים של פלורליס. המבחר הרחב כולל פריטים שעיצובם מושפע בעיקר מטרנד הניו וינטאז'. תוכלו למצוא מרהיטים שונים לבית ועד פריטים קטנים, דוגמת כולל כלי אחסון מזכוכית המשלבים הדפסי כתוביות, כלי הגשה מקרמיקה, פמוטים אלגנטיים מאלומיניום, שעונים למטבח ועוד.

מ-30 שקל, להשיג בחנויות המותג ובחנויות מובחרות.

לאוהבים ללקק דבש

תפוח בדבש אוכלים בראש השנה, אך רבים אוכלים דבש לכל אורכה. עבורם מתאימה המתנה הזו – כלי לדבש עשוי פורצלן של מילניום מרקטינג. הכלי נמכר עם מכסה בעל פתח המשתלב עם מקל הדבש המצורף.
29.9 שקלים. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן, כיתן ובחנויות כלי בית מובחרות.

למתרפקים על זכרונות

לוח שנה הוא מתנה בנאלית, אך לוח שנה זה הוא מתנה מיוחדת. התמונות שלוח שנה זה הן למעשה כרזות נוסטלגיות אשר פורסמו במהלך שנותיה הראשונות של המדינה על ידי גופים שונים, דוגמת כרזה משנת 1953 המודיעה על חגיגות יום העצמאות החמישי של מדינת ישראל.

45 שקל, להשיג בנקודות המכירה.

למסירות שיער מיותר 

מי שמעדיפה להוריד את שיער הגוף בבית, תעריך את המתנה הזו. mē touch של חברת Syneron Beauty מבית Syneron Medical, הוא הדור החדש של מוצר אשר הושק לפני שנתיים וחצי. מבטיח להפחית שיער לצמיתות, ומציע מכשיר קל לתפעול, המתאים לכל סוגי העור וצבעי השיער, שאינו גורם לכאב בעת הפעולה.

1,990 שקל, 199-655 שקל לאביזרים נוספים, להשיג בסופר-פארם.

למכורים לריצות ארוכות

מותג נעלי הריצה BROOKS השיק סדרה חדשה של נעלי ריצה המיועדת לגברים ולנשים האוהבים לרוץ. קולקציית Neutral עוצבה תוך הסרת המסגרת פנימית בסוליה במטרה לאפשר חיבור מלא בין הקרקע לבין כף הרגל, סוליה ייחודית לחיבור עם תנאי הדרך וחריצים לתנועה רכה. הן נמכרות בשילובי צבעים דוגמת ורוד-אפור ותכלת-צהוב, ובחלקן העליון רשת בטכנולוגיה מתקדמת של בדי מיקרופייבר לנידוף זיעה ותחושת אוורירית. המידות: 35.5-44 לנשים, 40-50 לגברים.

750 שקל, להשיג בסניפי הרשת ובחנויות מובחרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן