Skip to content

התינוק מת משברים בגולגולת. האב טיפל בתינוקות כשהיה בהשפעת סמים

כשירותו הנפשית של האב מוטלת בספק או שמא מדובר בקו הגנה עתידי?האב החשוד בגרימת מותו של בנו התינוק יישאר במעצר, ואם לא תהיינה ראיות פיזיות לאישומו – הוא ישוחרר, הבטיחה המשטרה. השופט לא אהב את הצהרת המשטרה ולא היסס להביע את דעתו מאת אביב סלע פרטים חדשים נחשפים מדי כמה שעות על האב החשוד בגרימת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשירותו הנפשית של האב מוטלת בספק או שמא מדובר בקו הגנה עתידי?האב החשוד בגרימת מותו של בנו התינוק יישאר במעצר, ואם לא תהיינה ראיות פיזיות לאישומו – הוא ישוחרר, הבטיחה המשטרה. השופט לא אהב את הצהרת המשטרה ולא היסס להביע את דעתו

מאת אביב סלע

פרטים חדשים נחשפים מדי כמה שעות על האב החשוד בגרימת מותו של בנו בן ארבעת החודשים. התינוק מת כתוצאה משברים בגולגולת ודימומים. בית משפט השלום תל אביב האריך אתמול את מעצר האב בארבעה ימים. בינתיים, התפרסמה עובדת שיחרורו של האב מצה"ל על ידי קב"ן. חמור מכך – על פניו נראה כי האב טיפל בתאומים, כשצרך סמים.

יומיים לאחר שחרור האם למעצר בית, ורק יום לאחר הלווית התינוק, הובא האב להארכת מעצר רביעית – כשלמשטרה נתונים ראשוניים מהנתיחה שבוצעה. לדברי המשטרה, מות התינוק נגרם משברים טריים בגולגולת. השברים לא יכלו להיגרם מפגם גנטי, מחלה, או טיפולי יוגה למיניהם, כפי שטענו ההורים מאז שנתגלו הפגיעות בפעוטות.

למשטרה ברור, כי התינוק מת כתוצאה בפגיעה פיזית, אמר נציג המשטרה בדיון, רס"מ שי קוצר. אולם, אין עדיין ראיה ישירה אשר קושרת את האב עצמו לפגיעה, וכדי להסיר ספק, ציין "הנתיחה עליה מסתמכת המשטרה לא נותנת שם של בן אדם, אבל זה מצביע על תקופה מסוימת".

טיפל מסומם. האב החשוד (צילום: אביב סלע)

הסנגורית, עו"ד ענת הדד, טענה בדיון כי המשטרה מנסה ללחוץ על האב למסור הודאה. הדד מתחה ביקורת על חוקרי המשטרה, שלא גילו רגישות ועם שובו של האב מהלווית בנו, נחקר עד לפנות בוקר. היא התלוננה על יחס לא נאות של החוקרים כלפי מרשה והביאה את המקרה הבא כדוגמה: לאחר חקירה מתישה, ביקש האב לאכול. משהביאו לו לאכול נודלס, שאל אותו שוטר "איך אתה אוכל נודלס, כשהבן שלך בקבר?". נציג המשטרה השיב כי החשוד זוכה ליחס מועדף.

גם לשופט אביחי דורון הייתה ביקורת על המשטרה. התברר לו שביום שישי האחרון, המשטרה הסכימה עם ההגנה לשחרור ההורים, אם לא תימצא עדות ישירה או לא תהיה הודאה. דורון קיבל את טענת המשטרה והאריך את מעצרו של האב לשם המשך החקירה. לדברי השופט דורון: "אם לא יביאו פעולות (חקירה, א.ס.) אלו תשובות טובות יותר מהקיימות, גם מכך תהיה תשובה מסוימת".

1 Comment

  1. ליאורה
    3 בפברואר 2012 @ 7:12

    גם אתם החלטתם שהוא עישן סמים?
    כי המשטרה אמרה?
    חשבתי אתם עיתון מסוג אחר….מסתבר אתם כמו כולם, תשנו קצת, תהיו עיתון דובר אמת…
    אכזבתם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן