Skip to content

עשרות הפגינו מול שגרירות רוסיה נגד תמיכתה באסד

בהפגנה מול השגרירות בתל אביב השתתפו עשרות יהודים וערבים, חרדים וילדים, שמחו נגד תמיכתה של רוסיה במשטרו הרצחני של אסד. בין המפגינים בלטה דמותו של יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, שבא להפגין עם עמיתיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון הגג של המועצה הלאומית הסורית קרא לכל אזרחי העולם להפגין מול שגרירויות רוסיה  בשל תמיכתה במשטרו הרצחני של הנשיא בשאר אסד. גם הילרי קליגטון גינתה אמש בחריפות את תמיכתה של רוסיה בסוריה ואת משלוחי הנשק למשטר אסד. 

הקריאה להפגנה העולמית סימנה את השעה שלוש בצהריים לפי שעון ישראל אך כאן הוחלט לקיימה ב-12:00, לאחר סיום הלימודים של הילדים. בהפגנה מול שגרירות רוסיה ברחוב הירקון בתל אביב השתתפו עשרות יהודים וערבים, חרדים וילדים, שמחו נגד עמדתה של סוריה לטבח הסורי. בין המפגינים בלטה דמותו של יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, שבא להפגין עם עמיתיו. 

(צילום: נירה ידין)
"הפסיקו את ההרג". ההפגנה מול שגרירות רוסיה (צילום: נירה ידין)
(צילום: נירה ידין)
הורים וילדים מפגינים נגד הטבח (צילום: נירה ידין)
(צילום: נירה ידין)
יהודה משי זה"ב ואנשי זק"א מצטרפים להפגנה (צילום: נירה ידין)
"השקט הורג" נכתב על חולצתה של הילדה (צילום: נירה ידין)
"השקט הורג" נכתב על חולצתה של הילדה (צילום: נירה ידין)

המפגינים השתמשו בתמונות של אנה פראנק וחילקו חולצות בהן מודפסת דמותה של ילדה סורית פצועה, כדי לעורר את דעת הקהל ולזעזע. הם קראו לשגריר רוסיה לעצור את תמיכת הקרמלין באסד ונשאו שלטים עליהם נכתב: "הפסיקו את ההרג", "די לרצח תינוקות", "לעצור את הטירוף" ו-"העולם שתק אז והיום העולם זה אנחנו". 

הפגנות מול שגרירויות רוסיה נערכו גם בצרפת ובמדינות נוספות ובמוסקבה התקיימה הפגנה גדולה מול ביתו של הנשיא פוטין. מול ביתו של פוטין מתקיימות הפגנות בקביעות אך אלה, ככל הנראה, לא משנות את עמדתו ביחס לסוריה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן