Skip to content

סופשבוע בטלוויזיה: הסרטים והסדרות שכדאי לראות

מבראד פיט עד רוברט דה נירו, מאשטון קוצ'ר עד באטמן, מאוכל עד מכוניות: שי שגב ממליץ על מבחר סרטים וסדרות לסוף השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שישי, 6 בספטמבר, ב' ראש השנה

15:25 המילים | The Words, ערוץ Hot Gold

דרמה רומנטית אודות סופר צעיר (בראדלי קופר), המנסה לכתוב את הרומן הגדול הראשון שלו ללא הצלחה. הוא נוסע עם אשתו המקסימה (זואי סלדנה) לירח דבש בפריז, שם הוא נתקל בתיק ישן המכיל את סיפור חייו הכתוב של אדם מסתורי. בהחלטה שגויה של רגע אחד, הוא מוציא לאור תחת שמו את הרומן שמצא.

ההצלחה מגיעה במהרה, והיא מסחררת: הוא הופך להיות הכוכב החדש בעולם הספרותי. נדמה שחייו השתנו מקצה לקצה ברגע, הוא קיבל את מבוקשו: ספריו נמכרים בכל חנות, חיים מאושרים, בת זוג אוהבת וכל זאת בזכות מילים שאינן שלו. אבל מי כתב את אותו סיפור מדהים? בשיא הצלחתו, מפגש עם זקן מסתורי (ג'רמי איירונס) מאלץ אותו להתמודד עם מעשיו והשלכותיהם, ולהכיר את הרומן המרגש והטרגי העומד מאחורי אותן מילים.

שחקנים: בראדלי קופר ("אופטימיות היא שם המשחק"), זואי סלדנה ("אווטאר"), דניס קווייד ("למה לצפות כשאתם מצפים"), ג'רמי איירונס ("להיות ג'וליה"). במאים: בריאן קלוגמן, לי סטרנת'ל. ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥

19:00 מתוק באל איי | LA Sugar, ערוץ E!

לוס אנג'לס היא בירת הדקדנטיות האמריקנית, מקום שבו אתה יכול לקבל עוגיות היישר מכספומט ולכוכבים יש חטיפי שוקולד בהתאמה אישית. "מתוק באל איי" עוקב אחרי השמות הגדולים בתעשיית המתוקים של L.A – ממסיבות ילדים אקסטרווגנטיות ומוגזמות עד שטיחים אדומים עמוסי כוכבים. הקונדיטורים ויצרני השוקולד, צריכים להתמודד עם דרישת הלקוחות (כולל של ידוענים), שדורשים שלמות בלוח זמנים הדוק. כל אחד מהם עובד בלהט כדי להפוך את הפינוקים הטעימים שלהם להצלחה מסחררת.

21:30 קשר לא מחייב | No Strings Attached, ערוץ Yes1

קומדיה סקסית בכיכובם של אשטון קוצ'ר ונטלי פורטמן. רופאה מתמחה שאין לה זמן לאהבה, ובחור חתיך שהתייאש מרומנטיקה מנסים לקיים מערכת יחסים מינית בלבד, אבל עד מהרה שניהם רוצים יותר. במאי: איוון רייטמן, ארה"ב, 2011. ציון: ♥♥♥

22:00 פגוש את הפוקרס הקטנים | Little Fockers, ערוץ Yes2

קומדיה משפחתית במיוחד לימי החגים. על אף כל השנים והתקריות שעברו, ג'ק (רוברט דה נירו) עדיין לא מצליח לסמוך לחלוטין על חתנו ואב נכדיו, גרג (בן סטילר), שהפך להיות אח מוסמך. כאשר כל המשפחה המורחבת נפגשת שוב למסיבת יום ההולדת של התאומים הקטנים לבית פוקר, המתחים והחשדות עולים שוב ושואבים את הגיבורים למערבולת של תסבוכות משוגעות ומצבים אבסורדיים.

שחקנים: רוברט דה נירו ("השור הזועם"), בן סטילר ("זולנדר"), דסטין הופמן ("איש הגשם"), ברברה סטרייסנד ("ינטל"), ג'סיקה אלבה ("עיר החטאים"). במאי: פול וייץ ("אמריקן פאי"). ארה"ב, 2010. ציון: ♥♥

22:00 סיפור מלכותי | A Royal Affair, ערוץ Yes3

 הסרט היה מועמד לאוסקר לפרס הסרט הזר הטוב ביותר. בנוסף, הוא זכה בשני פרסים בפסטיבל ברלין, על משחק ועל תסריט, היה מועמד לגלובוס הזהב על הסרט הזר, ולשני פרסים באוסקר האירופאי. דרמה תקופתית המבוססת על סיפור אמיתי ומעניקה הצצה למה שהתרחש מאחורי קירות ארמון המלוכה הדני – תככים בחלונות הגבוהים ורומנים סוערים שהתקיימו בין הסדינים המלכותיים.

זהו סיפורה של הנסיכה קרולין מתילדה, שנשלחה על ידי משפחתה מבריטניה לדנמרק להתחתן עם המלך כריסטיאן השביעי. למרות כוונותיה למלא את תפקיד המלכה ולשרת את המלך כמיטב יכולתה, היא מגלה שהוא ילדותי וקפריזי וכי אינו מגלה בה כל עניין. בצערה מוצאת קרולין נחמה אצל הרופא המלכותי החדש, איש עקרונות בעל רעיונות מהפכניים וחדשניים. בעוד הרופא נושא עצות למלך על ניהול הממלכה, הוא והמלכה מנהלים רומן מלא תשוקה מאחורי גבו.

שחקנים: מאדס מיקלסן ("ניצוד", הסדרה "חניבעל"), אלישיה ויקנדר ("אנה קרנינה"), מיקל בו פולסגארד, סורן מאלינג ("הממשלה", "חטיפה בלב ים"). במאי: ניקולאי ארסל. ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥♥

22:00 עלייתו של האביר האפל | Dark Knight Rises, ערוץ Hot Gold

בכורה בלעדית לסרט שהיה לאירוע הקולנועי הגדול ביותר של 2012. שובר הקופות הענק שחותם את טרילוגיית באטמן המהוללת של הבמאי כריסטופר נולן (לאחר "באטמן מתחיל" ו"האביר האפל", שישודרו ברצף לפניו). הסרט, בכיכובו של כריסטיאן בייל, בתפקיד איש העטלף, הוא המצליח מבין השלושה – עם הכנסות של 1.1 מיליארד דולר ברחבי העולם.

שמונה שנים אחרי שברוס וויין (בייל) פשט את גלימת באטמן ופרש מהמלחמה בפשע בגותהאם סיטי, טרוריסט חדש ומסוכן בשם ביין (טום הארדי, "לוחם") מאיים על קיומה של העיר. לבאטמן לא נותרה ברירה אלא לקום ולצאת שוב למאבק באויב החדש שמאיים להשמיד את העיר.

שחקנים: כריסטיאן בייל, טום הארדי, גארי אולדמן, ג'וזף גורדון-לוויט, אן התאוויי, מייקל קיין, מורגן פרימן, מריון קוטיאר. במאי: כריסטופר נולן. ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥♥

 22:00 כוכבים בארון | The Celluloid Closet, ערוץ Yes Docu

הבמאים זוכי האוסקר רוב אפסטין וג'פרי פרידמן (Common Threads: Stories from the Quilt, "הזמנים של הארווי מילק") חוקרים, בהתבסס על ספרו פורץ הדרך של ויטו רוסו, את הסאבטקסט החבוי בלמעלה מ-100 סרטים הוליוודיים – מ"הנץ ממלטה", דרך "ספרטקוס", "המורדים", "תלמה ולואיז" ועד "פילדלפיה". מסע קולנועי מאיר עיניים על הסטריאוטיפים המשתנים של הומואים ולסביות בקולנוע – במהלך המאה הראשונה של הקולנוע.

בהשתתפות: טום הנקס, סוזן סרנדון, שירלי מקליין, וופי גולדברג, טוני קרטיס, גור וידאל ורבים נוספים. במאים: רוב אפסטין, ג'פרי פרידמן (90 דקות, ארה"ב, 1995). ציון: ♥♥♥

22:20 היום ה-11: ניצולי מינכן 72', ערוץ ההיסטוריה

41 שנה לרצח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן 1972. הפקת מקור של ערוץ ההיסטוריה בישראל: ניצולי משלחת הספורטאים הישראלים לאולימפיאדת מינכן, מתוכה נרצחו 11 ספורטאים על ידי ארגון הטרור הפלסטיני "ספטמבר השחור", חוזרים לאתר הכפר האולימפי במינכן. הסרט התיעודי המרתק מציג נקודת מבט חדשה ומרתקת, שטרם עסקו בה – של הניצולים, שפותחים לראשונה את הפצעים, הטראומות והרגשות שהוסתרו שנים רבות.

הניצולים גם חושפים את קשיי ההתמודדות בתקופה שלאחר האולימפיאדה, ההשפעות של האירוע על הקריירה הספורטיבית שלהם ועל חייהם בכלל ועל הפצעים שהם נושאים איתם כל השנים.

שבת, 7 בספטמבר

10:00 תפוס ת'פטיש | Legend of Valhalla, ערוץ Yes5

בכורה בלעדית לסרט אנימציה משעשע לכל המשפחה. ת'ור הצעיר, חצי אל חצי אדם, חי עם אמו בחווה קטנה ומבודדת ומייחל שאביו אודין, מלך האלים, יתייחס אליו ויכיר בו. בעקבות תקרית בממלכת האלים, נשלח פטיש קסום אל כדור הארץ ונמצא על ידי ת'ור.

 כאשר מלכת הגיהנום שולחת את צבא הענקים שלה להשמיד את כפרו של ת'ור, הוא סוף סוף מקבל את ההזדמנות להוכיח את מה שיועד לו כל הזמן – להיות גיבור. מדבבים בעברית: יהונתן מגור, קובי מימון, אמנון וולף, ניקול ראידמן. במאי: אוסקר ג'והנסן. איסלנד, 2012. ציון: ♥♥

12:00 עושים בראנץ' עם בובי פליי |  Brunch At Bobby's, ערוץ האוכל

תכנית חדשה עם השף בוב פליי, המזמין את הצופים ללגום משקה בלאדי מרי, ולהצטרף אליו ואל תשוקתו הגדולה ביותר: בישול בראנץ', הארוחה שבין הבוקר לצהריים. במהלך פרקי הסדרה יכין פליי בראנץ' בסגנון איטלקי, אירי, צרפתי, ספרדי, מקסיקני ועוד. כמו כן הוא יכין את הבראנץ' האהוב על אשתו סטפני – בראנץ' בריאות ובראנץ' במנות קטנות.

פליי נשר מלימודי התיכון והחל לעבוד בפיצריות ובגלידריות. פריצת הדרך שלו אירעה במסעדה של השף ג'ו אלן, בה פיקח על הסלטים. אלן כה התרשם מביצועיו של פליי הצעיר עד שהתנדב לממן את לימודיו במכון הצרפתי הקולינרי. לאחר סיום לימודיו החל לעבוד עבור המסעדן ג'ונתן ווקסמן, מי שחשף אותו לראשונה למטבח בסגנון הקייג'ן. לאחר תקופה קצרה בשוק הבורסה, שב פליי למטבח ועבד כשף במסעדת Mesa Grill, ששלושה סניפים נוספים של נפתחו תחת פיקוחו בלאס וגאס ובבהמאס.

ב-2008 ייסד פליי את הסניף הראשון מבין שישה של Bobby's Burger Palace. פליי הוא מחברם של שבעה ספרי בישול ומככב בתכניות טלוויזיה רבות, ביניהן Iron Chef. ארה"ב 2012, 11 פרקים.

20:00 טופ גיר 20 | 20 Top Gear, ערוץ אגו

עונה חדשה לתוכנית מספר אחת בעולם לענייני רכב. עם צוות המנחים הקבוע ובראשם ג'רמי קלארקסון. כמו בעונות הקודמות, גם הפעם נחשף למרוצים אפיים בהם יתחרה אחד מן המגישים בסוגים שונים של כלי תחבורה (מטוס, רכבת, מעבורת); לאתגרים שיאלצו את צוות התוכנית לרכוש מכונית זולה ולקחת אותה אל קצה גבול היכולת שלה; ולמפגשים עם סלבריטאים שמשתוללים במכוניותיהם הפרטיות. עוד בתוכנית: דירוג המכוניות הקוליות יותר והקוליות פחות, סקירה של מכוניות חשובות בהיסטוריה ועוד.

בין האורחים שישתתפו בעונה הנוכחית, ניתן יהיה למצוא את סולן להקת אירוסמית', סטיבן טיילר; השחקן ההוליוודי יו ג'קמן; הבמאי רון הווארד; הזמרת ג'וש סטון; סולן AC/DC, בריאן ג'ונסון; הקומיקאי ג'ימי קארי ואחרים. 6 פרקים, בריטניה, ,2013.

21:14 תפוס ת'פטיש | Legend of Valhalla, ערוץ Yes5

הפעם בדיבוב מקורי לאנגלית. ראו שעה 10:00 בבוקר לפרטים נוספים. מדבבים באנגלית: ג'סטין גרג, אמט סקנלן, אלן סטנפורד.

21:25 שחר אדום |Red Dawn , ערוץ Hot Action

 פעולה סוחפת בכיכובו של כריס המסוורת' ("ת'ור"), שמהווה רימייק לסרט המלחמה הקרה הקלאסי של ג'ון מיליוס מ-1984, כשהפעם אלה לא הסובייטים שפולשים לאמריקה אלא הצפון קוריאנים.

בעיירה אמריקנית קטנה התושבים מתעוררים בוקר אחד למחזה אימה סוריאליסטי שבו צנחנים אסייתיים נוחתים מהשמיים ויורים לכל עבר. מתברר, שצפון קוריאה פלשה לארה"ב ושהיעד המרכזי של הפלישה הוא דווקא העיירה שלהם. תוך זמן קצר התושבים נאלצים להרים ידיים ולהפוך לנכבשים. רק קבוצה של צעירים פטריוטים מסרבת להיכנע ובורחת ליערות, כדי להקים קבוצת גרילה ולהשיב מלחמה. תוך כדי מאבק חסר פשרות הם יוצאים להחזיר עצמם ולמשפחותיהם את החופש שנגזל מהם.

שחקנים: כריס המסוורת' ("תור"), ג'וש פק, ג'וש האטצ'רסון ("משחקי הרעב"), ג'פרי דין מורגן, אדריאן פאליקי. במאי: דן בראדלי. ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥

21:30 סלסט וג'סי לנצח | Celeste and Jesse Forever, ערוץ Yes1

בכורה בלעדית לקומדיה רומנטית מתוקה מרירה על זוגיות, חברות ושברון לב. סלסט וג'סי מכירים מאז ומעולם, חברים מגיל צעיר, היו ביחד בתיכון והתחתנו זמן קצר לאחר מכן. עם חלוף השנים הם מבינים שהתרחקו והשתנו. סלסט היא אשת קריירה מצליחה עם שאיפות, וג'סי מובטל ולא מודאג מזה כל כך. השניים מחליטים להיפרד אבל עדיין נשארים ידידים טובים, ואפילו גרים האחד ליד השני. הבעיות מתחילות לצוץ כאשר צלע שלישית נכנסת למערכת יחסים. פתאום סלסט תוהה, האם נכון היה להיפרד?

שחקנים: אנדי סמברג ("סאטרדיי נייט לייב"), רשידה ג'ונס ("הרשת החברתית"), אלייז'ה ווד ("שר הטבעות", "ווילפרד"), ארי גרינור ("סטודנטיות לוהטות"), אמה רוברטס ("יום האהבה"). במאי: לי טולנד קריגר. ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥

22:00 הורג אותם ברכות | Killing Them Softly, ערוץ Yes4

בכורה בלעדית. מחסל קר רוח נקרא לטפל בבעיה שהתעוררה לארגון הפשע רב העוצמה שבו הוא עובד. מסתבר שכמה פושעים קטנים החליטו לבצע פשע שגדול עליהם בכמה מספרים, ושדדו משחק פוקר המנוהל על ידי הבוס הגדול. בעוד השודדים מנסים לעכל את ההצלחה שלהם ולהתמודד עם כמות הכסף שנפלה בחלקם, מתחיל המחסל לבצע את עבודתו, בין השאר בעזרתו של קולגה ניו יורקי בעל עבר מזהיר בתחום, שסובל משחיקה מקצועית (ג'יימס גנדולפיני ז"ל, מעורר געגועים עם עוד הופעה נהדרת, שקורצת לדמותו האלמותית ב"הסופרנוס").

בלי לחץ או עצבים מיותרים, וגם ללא רחמים, ניגש המחסל לפתור את המשבר, לשקם את אמונם של המשקיעים ולשגר מסר ברור בדבר רצינות כוונות העסק שבשמו הוא עובד, עסק שלא יסתפק בפחות מנקמה שלמה ומדממת.

שחקנים: בראד פיט, ג'יימס גנדולפיני ("הסופרנוס"), ריי ליוטה ("החבר'ה הטובים"), ריצ'רד ג'נקינס ("האורח"). במאי: אנדרו דומיניק ("ההתנקשות בג'סי ג'יימס על ידי רוברט פורד הפחדן"). ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן