Skip to content

יקב בנימינה ממתג מחדש את סדרת טבע

סדרת היין הצעירה של היקב, המכונה "טבע", תזכה למייקאובר בהשקעה של 250,000 שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יקב בנימינה ממשיך בשורת ההשקעות והשינויים שאפיינו את פעילותו בשנים האחרונות. בנוסף לרכישת ציוד חדש בשווי עשרות מיליוני שקלים עבור מפעל היקב, ועיבוי התשתיות המקצועיות שהונחו בכרמים הפזורים לאורך כל הארץ, הצטרף כעת גם מהלך מיתוג מחדש לסדרה העממית של היקב: "טבע".

העיצוב הישן של סדרת טבע (יח"צ)
העיצוב הישן של סדרת טבע (יח"צ)

סדרת היין הושקה לראשונה בשנת 2007, ומהווה כ-20% מכלל המכירות של יקב בנימינה מדי שנה. מחיריה נגישים ביותר, וכיום מונה "טבע" כשמונה סוגי יינות אדומים ולבנים. החברה המחזיקה ביקבי בנימינה, חצי חינם, מקווה כי היינות יזכו לנראות גבוהה יותר על מדפי רשתות השיווק בזכות העיצוב החדש.

במיתוג הקודם של הסדרה, הוקדש לכל יין צבע שונה בתווית. במיתוג החדש, צבועות כל התוויות שחור, שלטענת היקב, משדר יוקרה. רק צבעו של הכיתוב משתנה בין יין אחד למשנהו. שינויים נוספים לתווית: הגופן אחיד מתמיד, כך שהתווית ברורה ונקייה מבחינה ויזואלית. בנוסף, שובץ עלה התלתן – הסמל של יקב בנימינה, בראש התווית.

העיצוב החדש והנקי של סדרת טבע (יח"צ)
העיצוב החדש והנקי של סדרת טבע (יח"צ)

הדס צ'סקלה-מור, מנהלת השיווק של בנימינה: "המיתוג מחדש של סדרת "טבע" משמר את הערכים והקשר הבלתי אמצעיים שנרקמו בין יקב בנימינה ללקוחות, ומזמין אותם להצטרף אלינו אל העתיד ואל הקידמה".

מחירי היינות של סדרת טבע נעים על פי רוב בין 25-44 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן