Skip to content

לשבור את הצום עם ג'וני דפ, מישל פייפר וברוס וויליס

שי שגב סוקר את הסרטים שמציעים ערוצי הטלוויזיה במוצאי יום הכיפורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבת, 14 בספטמבר, מוצאי יום הכיפורים

20:00 מתכונים לשבירת הצום, ערוץ האוכל

לרגל סוף צום יום כיפור ישדר הערוץ תכניות מיוחדות. ביניהן: "מאפים ומתוקים", עם השף קונדיטור דודו אוטמזגין, שיכין קוגלהוף ועוגת תפוז-שקד בעשר דקות לשבירת הצום; "ספיישל סליחות", עם רויטל ויטלזון, ששוברת את הצום עם איילת אור, לילך גרמן, אידי ישראלוביץ', גיא בן שמחון ואסף גרניט. בתכנית יכין כל שף את המנה איתה הוא נוהג לשבור את הצום: עוגיות להפגת הרעב, מרקים, עיקריות וקינוחים; "טעם השלום", סרט העוקב אחר ארבעה שפים ישראלים: יהודי, נוצרי, מוסלמי וארמני אשר חברו יחד לנבחרת המייצגת את ישראל בגביע העולם לבישול שנערך בלוקסמבורג.

 22:00 השופט דראד | Dredd, ערוץ Yes2 + בשעה 23:00 בערוץ Hot אקשן

העיבוד הקולנועי השני לקומיקס, אחרי הסרט בכיכובו של סילבסטר סטאלון משנת 1995. סרט אקשן מדע בדיוני ללא מעצורים, שלא לוקח שבויים. על החוק והסדר בעולם עתידני ואפוקליפטי אחראים השופטים: שוטרים נטולי מעצורים שמשמשים כרשות השופטת והרשות המבצעת.

השופט הקשוח מכולם הוא דראד, שמקבל משימה ללוות שופטת חדשה וטירונית עם כוחות על טבעיים, ביומה הראשון. לרוע מזלם, שני השופטים נקלעים לבניין הנשלט על ידי מא-מא, פושעת פסיכופטית ואכזרית במיוחד שחולשת על אימפריית סמים חדשה. השופטים נמצאים כלואים בבניין ובו מאות אזרחים ופושעים הרוצים במותם, וחייבים למצוא את הדרך החוצה לא משנה כמה גופות ייאלצו להשאיר מאחוריהם.

שחקנים: קארל אורבן ("סטארטרק"), לנה הדי ("משחקי הכס"), אוליביה תירלבי ("ג'ונו"), ווד האריס ("הסמויה"). במאי: טומי וירלוקה ("Dead Snow"). ארה"ב, 2013. ציון: ♥♥♥♥

 22:00 ממלכת אור הירח | Moonrise Kingdom, ערוץ Yes3 + ערוץ Hot גולד

הסרט היה מועמד לפרס בפסטיבל קאן, לאוסקר, לאוסקר, לגלובוס הזהב ועוד.  ווס אנדרסון ביים סיפור התבגרות מצחיק, מרגש ורומנטי. שנה חלפה מאז נפגשו סאם, נער יתום שיצא למחנה קיץ של הצופים על אי קטן ליד ניו אינגלנד, וסוזי הגרה במקום עם הוריה הלא מתפקדים. השניים ניצלו את הזמן כדי להתכתב בחשאי ולרקום תוכנית בריחה מורכבת. כעת הגיע הזמן להוציא את התוכנית לפועל והשניים בורחים ביחד כדי לבלות על חוף קטן לבדם, ללא ההתערבות הבלתי פוסקת של העולם החיצון.

אולם נציגי אותו עולם חיצון מודאגים ומחליטים להקים משלחת חיפושים. בין השאר יוצאים בעקבות הזוג הצעיר מדריך צופים נחוש (אדוארד נורטון), השריף המקומי (ברוס וויליס), הוריה של סוזי (ביל מארי ופרנסס מקדורמנד) נציגת שירותי הרווחה (טילדה סווינטון) וחבורת הצופים הצעירים.

שחקנים: ברוס וויליס, אדוארד נורטון, ביל מוריי, פרנסיס מקדורמנד, טילדה סווינטון, ג'ייסון שוורצמן, הרווי קייטל, ג'ארד גילמן, קארה הייוורד. במאי: ווס אנדרסון ("עמוק במים", "משפחת טננבאום"). ארה"ב, 2012. ציון: ♥♥♥♥

22:00 איום מבפנים | Cleanskin, ערוץ Yes4

מותחן פעולה בכיכובו של שון בין. סוחר נשק נרצח בפעולה מתוחכמת, וחומר הנפץ המתקדם שהחזיק נגנב. ימים ספורים אחר כך מתפוצץ אדם בלב לונדון. אין כל מידע על האיש שביצע את הפעולות ובשירות החשאי מבינים שהם בבעיה. למשימה הסודית והדחופה מגויס סוכן נחוש (שון בין), שיוצא למצוא ולחסל את הטרוריסט לפני שזה יספיק לבצע פיגועים נוספים.

שחקנים: שון בין ("משחקי הכס", "שר הטבעות: אחוות הטבעת"), שרלוט רמפלינג ("בריכת שחייה"), ג'יימס פוקס ("משחקים פטריוטיים"). במאי: האדי הג'איי. בריטניה, 2012.  ציון: ♥♥♥♥♥

22:00 צללים אפלים | Dark Shadows, ערוץ Hot גולד

בכורה בלעדית. עיבוד קולנועי של טים ברטון לאופרת סבון אמריקנית משנות ה-60 וה-70 שעסקה בערפדים והיתה לסדרת פולחן. לטובת העניין, גייס את שותפו הקבוע ג'וני דפ שמככב לצד מישל פייפר, הלנה בונהם קרטר ואווה גרין.

ברנאבס קולינס היה באמצע המאה ה-18 ילד שהגיע לארה"ב והפך במהרה לשליט העיירה קולינספורט. לאחר הסתבכות עם מכשפה שהתאהבה בו, ומבלי שהוא השיב לה אהבה, היא דוחפת את אהובתו מצוק ומקללת את קולינס, שהופך לערפד כלוא וכבול במעמקי קברו. רק בשנת 1972 קולינס משתחרר על ידי פועלים שעובדים באזור וחוזר לאחוזה ההרוסה שלו, כדי לפגוש את צאצאיו ולגלות שעסקי משפחתו נקלעו לקשיים ושכולם זקוקים כעת להגנתו.

שחקנים: ג'וני דפ, הלנה בונהם קרטר, מישל פייפר, אווה גרין, ג'וני לי מילר, בלה היתקוט. במאי: טים ברטון. ארה"ב, 2012.  ציון: ♥♥♥♥♥

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן