Skip to content

פאוורסיינס התקינה מערכות לחיסכון בחשמל בסניפי מקדונלד'ס בישראל

ה-ComEC פותח עבור עסקים קטנים ובינוניים, והוא מביא לחיסכון של עד 18% מצריכת החשמל הכללית של העסק; מקדולנד'ס צפויה לחסוך באמצעות הפתרון מעל 1.5 מיליון שקל בהוצאות החשמל השנתיות  מאת רונית שימרון חברת פאוורסיינס הישראלית מקבוצת שיכון ובינוי, העוסקת בתחום ההתייעלות האנרגטית, תתקין כ-160 בקרים להתייעלות אנרגטית בכל סניפי רשת מקדונלד'ס בישראל. רשת מקדולנד'ס צפויה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ה-ComEC פותח עבור עסקים קטנים ובינוניים, והוא מביא לחיסכון של עד 18% מצריכת החשמל הכללית של העסק; מקדולנד'ס צפויה לחסוך באמצעות הפתרון מעל 1.5 מיליון שקל בהוצאות החשמל השנתיות

 מאת רונית שימרון

חברת פאוורסיינס הישראלית מקבוצת שיכון ובינוי, העוסקת בתחום ההתייעלות האנרגטית, תתקין כ-160 בקרים להתייעלות אנרגטית בכל סניפי רשת מקדונלד'ס בישראל. רשת מקדולנד'ס צפויה לחסוך באמצעות המהלך מעל 1.5 מיליון שקל בהוצאות החשמל השנתיות.

גדי שלסקי, מנכ"ל פאוורסיינס

ה-ComEC הינו פתרון חדשני, אשר פותח על ידי חברת פאוורסיינס עבור עסקים קטנים ובינוניים, ומאפשר להם להפחית את עלויות החשמל השוטפות של העסק. המכשיר מותקן מיד אחרי המפסק הראשי של לוח החשמל, מפחית ומייצב את המתח החשמלי למתח תקני, ומביא לחיסכון של עד 18% מצריכת החשמל הכללית של העסק.

לפני מספר שנים התקינה רשת מקדונלד'ס בקרי תאורה להתייעלות אנרגטית ברוב סניפי הרשת. בעקבות הניסיון המוצלח עם בקרי התאורה, הוחלט במקדונלד'ס לבצע פיילוט בשלושה מסניפי הרשת על מנת לבחון את יעילות המוצר החדש בחיסכון בצריכת החשמל של מקררים, תנורים, מזגנים ותאורה. הפיילוט הסתיים בהצלחה, ובמהלכו נמדד חיסכון ממוצע של מעל ל-11% מכלל צריכת האנרגיה בסניפים.

בעקבות הצלחת הפיילוט, הוחלט ברשת מקדונלד'ס להתקין את מערכת ה-ComEC בכל סניפי הרשת בארץ, כשבהמשך היא תחובר למערכת שליטה ובקרה מרחוק שתאפשר ניטור, ניתוח ושליטה על צריכת החשמל בכל סניף בזמן אמת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן