Skip to content

לופטהנזה: בידור בטיסה ישירות לטלפון החכם

החל מקיץ 2014 תופעל בהדרגה במטוסי החברה הטסים לישראל מערכת בידור ייחודית שתאפשר לנוסעים לצפות בסרטים, סדרות טלוויזיה, ולהאזין למגוון סוגים של מוזיקה באמצעות מחשב נישא, נייד חכם, או טאבלט. הנוסעים יכלו גם להזמין באמצעות המערכת מוצרים שונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מקיץ 2014 יוכלו הנוסעים הטסים בלופטהנזה בקו לישראל ובמספר רב של יעדים באגן הים התיכון, רוסיה וחבר עמים, ליהנות ממערכת בידור ייחודית שתאפשר בזמן טיסה לצפות בסרטים חדשים, סדרות טלוויזיה, ולהאזין למגוון סוגים של מוזיקה, באמצעות מחשב נישא, טלפון חכם, או טאבלט.

לופטהנזה. בידור ישירות לטלפון החכם, למחשב הנייד ולטאבלט
לופטהנזה. בידור ישירות לטלפון החכם, למחשב הנייד ולטאבלט

בנוסף לכך יוכלו הטסים שישתמשו במערכת זו להזמין מוצרים מחנות Worldshop של לופטהנזה, לקבל מידע על היעד שאליו טסים ואפילו לקרוא הודעות חשובות מהקברניט על צג המכשיר.

השירות יהיה חינם ויפעל באמצעות שרת שיותקן במטוס. הנוסעים יתחברו ישירות לשרת באמצעות רשת אלחוטית (WLAN). המערכת הייחודית נקראת “בורדקונקט" ((BoardConnect ופותחה על-ידי לופטהנזה סיסטמס Lufthansa Systems)).

לופטהנזה תתקין את המערכת בשלב ראשון ב-20 מטוסים מדגם איירבוס A321, המופעלים בטיסות לטווחים בינוניים, והיא תשולב אותם בהדרגה בטיסות החברה לתל אביב וממנה.

היום מפעילה לופטהנזה בקו לישראל את מטוסי איירבס A321, בתצורת תא נוסעים המיועד לקווים האירופים והבינוניים. במטוסים אלה אין מערכות בידור. הכנסת מערכת הבידור "בורדקונקטט" הייחודית תאפשר לספק לנוסעים בידור גם במטוסים אלה.

לופטהנזה מפעילה 23 טיסות שבועיות מתל אביב לפרנקפורט, מינכן, דיסלדורף וברלין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן