Skip to content

הסוכנים חוששים מקריסת חברת התעופה מאלב

הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות, שהתקיים ביומיים האחרונים באילת, ננעל בשעות הצהריים בצילו של חשש כבד לקריסתה האפשרית של חברת התעופה מאלב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות, שהתקיים ביומיים האחרונים באילת, ננעל בשעות הצהריים בצילו של חשש כבד לקריסתה האפשרית של חברת התעופה מאלב, אחרי ספנאייר

 

מאת עירית רוזנבלום

 

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות

"פתחנו את הכנס בדיון על קריסתה של חברת התעופה ספאנייר הספרדית ואנו נועלים אותו בחשש לקריסתה של חברת מאלב ההונגרית. זו מציאות המוכיחה את צדקת קריאתנו לפעולה דחופה של הממשלה להבטחת כספי לקוחות", כך אמר היום יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, עם סיום הכנס השנתי באילת.

 

בעקבות החשש, החליטה ההתאחדות לבחון פנייה דחופה לבית המשפט ולבקש כי יאשר לסוכני הנסיעות להעביר את הכספים האמורים להיות משולמים לחברת מאלב, בתשלום הקרוב, לקופת בית המשפט או לחשבון נאמנות עליו יורה בית המשפט, במטרה להגן על כספי הלקוחות.

 

קודם ספנאייר עכשיו מאלב 

פתאל: "לאור מצבה הרגיש מאוד של החברה – לפי הודעותיה שלה ושל ממשלת הונגריה – רואה ההתאחדות חשיבות עליונה בפעולה מיידית לצמצום נזקים אפשריים לכספי הלקוחות הישראלים".

 הודעת מאלב מגיעה שבוע אחד בלבד לאחר הודעתה של חברת התעופה הספרדית ספנאייר (Spanair) על הפסקת פעילותה, בעקבותיה מצאו עצמם מאות ישראלים תקועים ללא דרך לשוב לישראל. בעקבות הקריסה, קיימה התאחדות סוכני הנסיעות דיון דחוף בתחילתו של הכנס ואף פנתה לשר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שביקר בכנס, וביקשה ממנו התערבות ממשלתית דחופה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן