Skip to content

אירונאוטיקס תמכור מל"טים למדינה בדרום מזרח אסיה

שווי העסקה יותר מ-20 מיליון דולר. המערכת שנרכשה היא הדור הבא של האירוסטאר. היא כוללת כמה מל"טים טקטיים, אמצעי איסוף מודיעין, תקשורת דיגיטלית ותחנות שליטה קרקעיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אירונאוטיקס זכתה בחוזה לאספקת מערכת האירוסטאר המתקדמת (Aerostar) לחיל האוויר של מדינה בדרום מזרח אסיה, בשווי של למעלה מ- 20 מיליון דולר. המערכת שנרכשה היא הדור הבא של האירוסטאר, והיא כוללת כמה מל"טים טקטיים, מגוון אמצעי איסוף מודיעין מתקדמים, תקשורת דיגיטלית מתקדמת ותחנות שליטה קרקעיות עם יכולת ממשק למערך השליטה והבקרה של הלקוח. המערכת מאפשרת איסוף מודיעין ויכולת איתור מטרות ומעקב בזמן אמת. מערכת אירוסטאר המתקדמת צפויה להשתלב במערכות הקיימות של הלקוח. זו העסקה הגדולה הראשונה אותה מוביל עמוס מתן, מנכ"ל החברה החדש.

מל"ט אירוסטאר של חברת אירונאוטיקס
מל"ט אירוסטאר של חברת אירונאוטיקס

מערכת מל"טים טקטית

אירוסטאר היא מערכת מל"טים טקטית מתקדמת ביותר בקטגוריה בה היא פועלת. היא נחשבת יעילה ואפקטיבית, קלה לתפעול ודורשת הערכות לוגיסטית תפעולית מינימלית. מל"ט אירוסטאר שוקל כ- 230 ק"ג והוא מגיע לגובה טיסה של 18 אלף רגל וטווח טיסו הוא יותר מ-200 ק"מ. המל"ט מסוגל לשאת מגוון רב של אמצעים טכנולוגיים, וביניהם מצלמות יום ולילה, מכ"ם, מערכות ניטור אלקטרוניות ומערכות תקשורת. למל"ט יכולת מוכחת להמראה ונחיתה במסלולים קצרים ביותר וכושר טיסה בגובה רב.

בשימוש 15 לקוחות

מערכות אירוסטאר נמכרו ליותר מ- 15 לקוחות בעולם, ביניהם צה"ל, הצי האמריקני והצבא ההולנדי. חייל האוויר ההולנדי השתמש במערכת באופן מבצעי באפגניסטן. בסך הכל ביצעה המערכת עד כה יותר מ-120 אלף שעות טיסה מבצעיות.

זהו החוזה השני בו זוכה אירונאוטיקס במדינה האסייתית. המערכות הקודמות שסופקו למדינה סיימו לאחרונה בהצלחה הטמעה מבצעית מלאה.

"אני שמח על שיתוף הפעולה עם חיל האוויר של המדינה האסייתית, המעיד על שביעות רצונם מהמערכות שכבר נמצאות אצלם בשימוש מבצעי. אירונאוטיקס עברה תקופה לא קלה ומאתגרת במובנים רבים, אך אני רואה בחוזה החדש ביטוי נוסף לאמון שרוכשת הקהילה הביטחונית הבינלאומית במוצריה של אירונאוטיקס", אמר עמוס מתן מנכ"ל אירונאוטיקס עם חתימת החוזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן