Skip to content

לוקהיד מרטין תתכנן רשת תקשורתית לנאט"ו

שווי העסקה יותר מ-100 מיליון דולר. הרשת מיועדת למטה החדש של נאט"ו והיא תשרת יותר מ-4,500 משתמשים במטה הארגון, ותעניק תמיכה לעד 1,500 מבקרים ואורחי כנסים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוקהיד מרטין נבחרה לתכנן את תשתית הרשת התקשורתית הפעילה (ANWI) עבור המטה החדש של נאט"ו בבריסל, בלגיה. חוזה זה, אשר שוויו מוערך ביותר מ-100 מיליון דולר, כולל גם אופציות אשר אם ימומשו עשויה לוקהיד מרטין לזכות גם בחוזה לתחזוקת הרשת של נאט"ו במשך חמש שנים.

רשת תקשורת מהדור החדש של לוקהיד מרטין
רשת תקשורת מהדור החדש של לוקהיד מרטין

המטה החדש של נאט"ו בבריסל ישמש כפניו וליבו של הארגון. עבור פרויקט ANWI של נאט"ו תתבסס לוקהיד מרטין על מערכות שפותחו בעבר בהצלחה עבור לקוחות בעלי דרישות ומשימות דומות, במטרה ליצור את התשתית הפתוחה העדכנית ביותר.

יכולות חדשניות

על מנת לספק את תשתית הרשת החדשה ימנפו אנשי לוקהיד מרטין טכנולוגיות תקשורת ומידע מודרניות, אשר יאפשרו לספק לעובדי נאט"ו ולנציגים הלאומיים יכולות חדשניות ותמיכה בשיטות עבודה חדשות של המאה ה-21. שיטות אלה כוללות פיתוח תשתית שתשרת יותר מ-4,500 משתמשים במטה הארגון, ותעניק תמיכה לעד 1,500 מבקרים ואורחי כנסים נוספים.

ארבעה רשתות אבטחה

בין הפריטים שאנשי הצוות של לוקהיד מרטין יספקו לנאט"ו נכללים: ארבע רשתות אבטחה משולבות, המסוגלות לפעול בצורה משותפת עם אומות אחרות החברות בנאט"ו; פתרונות אימות מידע בין מתחמים שונים, שיספקו חיבוריות מאובטחת ושקופה; מרכז נתונים מודרני, עוצמתי ובעל זמינות גבוהה ושירותי תקשורת ועבודה משותפת מאוחדים ומקיפים.

צוות חברות מנוסות

לוקהיד מרטין משדרגת מזה כמעט 20 שנה כמה מהרשתות הצבאיות הגדולות ביותר בארה"ב, לרבות אלו של הפנטגון, סוכנות מערכות המידע ההגנתית, כוח המהנדסים של צבא ארה"ב וחיל האוויר האמריקני. על מנת לגבש שיתופי פעולה חזקים ומתמשכים עם נאט"ו, לוקהיד מרטין הרכיבה צוות הכולל את החברות המנוסות והמובילות ביותר בארה"ב ובאירופה, בו כלולים SELEX Elsag, Prodata Systems, דל, מיקרוסופט וסיסקו.

מערכות מידע, אבטחה ושירותים מתקדמים

"לוקהיד מרטין גאה לעבוד עם סוכנות התקשורת והמידע (NCI) של נאט"ו, על מנת להבטיח שהמטה החדש בבריסל ימלא את משימתו ואת תפקידו המודרני של הארגון במאה ה-21. כספקים המובילים של מערכות מידע, אבטחה ושירותים מתקדמים, נעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי צוות סוכנות NCI על מנת ליצור רשת מודרנית, אשר תאפשר לאנשי הצוות להשתמש בשיטת התקשורת המועדפת עליהם בצורה קלה, אמינה ומאובטחת – ללא חשיבות לרשת, אפליקציה או מכשיר בהם יבחרו להשתמש", אמרה אנג'לה הייס, סגנית נשיא פתרונות טכנולוגיית מידע ארגוניים בחטיבת מערכות מידע ופתרונות גלובליים בלוקהיד מרטין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן