Skip to content

נמצאה גופתה של ים לוי שנעלמה בגרמניה

גופת הצעירה שיצאה לטייל ונעלמה ביום שלישי שעבר, נמצאה היום על ידי צוותי החיפוש סמוך למסלול מסוכן לטיפוס. הודעה נמסרה למשפחתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופתה של הישראלית, בת 23 תושבת לפיד שליד מודיעין, שנעדרה מיום שלישי שעבר נמצאה היום (חמישי), בשעות הצהריים ליד האזור שבו נראתה לאחרונה בעיירת הסקי אוברסדורף שבגרמניה, כך מסר היום דובר המשטרה המקומית לעיתון הגרמני "אוגסבורגר". על פי הפרסום, ים לוי אותרה בהר פלהורן לא הרחק מהעיירה.

ים לוי, שגופתה נמצאה בגרמניה (צילום: פייסבוק)
ים לוי, שגופתה נמצאה בגרמניה (צילום: פייסבוק)

מבצע החיפוש אחריה היה נרחב וכלל מטפסי הרים וכלבי גישוש. הדובר מסר כי נסיבות מותה נבדקות, אך ככל הנראה מעדה ונפלה אל מותה. משפחתה של ים לוי קיבלה הודעה רשמית מהרשויות בגרמניה.
על פי משטרת גרמניה, טיילה הצעירה כשבוע במינכן ומשם המשיכה בגפה לעיירה אימנשטט שבמחוז בוואריה בקרבת הגבול בין גרמניה לשווייץ. ביום שלישי בערב היא יצאה ככל הנראה לפאב או מסעדה מקומית ולא שבה להוסטל בו התארחה. ערב כניסת יום הכיפור טסו הוריה של ים לגרמניה כדי להתחקות אחריה ואליהם הצטרפו במאמץ האיתור גם אנשי הקונסוליה הישראלית בסיועו של משרד החוץ וכוחות המשטרה המקומית באינשט.

הבוקר בדקו המשטרה וצוות החיפוש מידע ולפיו נצפתה ביום ג' שעבר עושה את דרכה לעבר מסלול טיולים הנחשב למסוכן באזור הכפר אברסטדורף, המצוי כ-20 ק"מ מהעיירה שבה ביקרה. לפי הדיווח, סיפר מטייל לחוקרי המשטרה כי פגש בים ליד תחנת הרכבל האמצעית של רכבל המשרת חובבי סקי בעת החורף. לדברי המטייל היא המשיכה לכיוון שביל המוביל להר זולראק הסמוך למקום. על פי דובר המשטרה מדובר בשביל מסוכן להליכה לטיילים מנוסים והוא איננו מומלץ למי שאיננו כזה.

אמש  נמצאה גופתה של צעירה אחרת, איזיס דיפנטאלר בת ה-25 מהעיירה ממינגן, הקרובה מאוד למקום שבו נעלמה ים לוי. גופתה נמצאה מוטלת בתוך יער מחוץ לעיירה. לדברי דובר המשטרה מדובר ככל הנראה בהתאבדות, אולם הקביעה הסופית בדבר נסיבות מותה תינתן רק לאחר נתיחה משפטית שבוצעה היום בשעות הערב. המשטרה הגרמנית מחפשת נעדרת שלישית, צעירה בשם לריסה ביבר, שנעלמה בפתאומיות בעיירה אינסברוק שבאוסטריה, ממש מעבר לגבול עם גרמניה. הצעירה נעלמה ארבעה ימים לאחר היוודע דבר היעלמותה של לוי.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן