Skip to content

גלולת PillCam SB3 של גיוון אימג'ינג אושרה לשיווק ביפן

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג: "יפן היא שוק בריאות חשוב ביותר ושני בגודלו בעולם ואנו מצפים לעבודה עם הרופאים היפנים כדי לשלב את יתרונות PillCam SB3 במרפאה הקלינית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
גלולת PillCam SB3 לצילום מערכת העיכול
גלולת PillCam SB3 לצילום מערכת העיכול

גיוון אימג'ינג, מובילה עולמית במוצרי אבחון למערכת העיכול וחלוצה בתחום אנדוסקופיה באמצעות גלולה הודיעה היום, כי הרשות היפנית לתרופות וציוד רפואי PMDA (Pharmaceuticals & Medical Device Agency), אישרה לשווק את מערכת PillCam SB3. הטכנולוגיה החדשנית של מערכת דור שלישי זו תאפשר לרופאים ביפן, שוק הבריאות השני בגודלו בעולם, גישה לטכנולוגיית אנדוסקופיה באמצעות גלולה המתקדמת ביותר לצורך גילוי ומעקב של אי-סדירויות במעי הדק כמו מחלת קרוהן.

כלים חדשניים

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג אמר: "אישור מערכת ה- PillCam SB3 ביפן מדגיש את המחויבות הגלובלית שלנו לספק לרופאים כלים חדשניים לגילוי של, ומעקב אחר אי-סדירויות במערכת העיכול. אישור מערכת ה- PillCam SB3 ביפן מתבסס על המומנטום הרגולטורי שלנו לאחרונה הכולל אישור לגלולת ה- PillCam COLON ביפן וגלולת ה- PillCam SB3 ארה"ב.

עוד הוסיף שמיר, כי "יפן היא שוק בריאות חשוב ביותר ואנו מצפים להמשך העבודה עם הרופאים היפנים במטרה לשלב את יתרונות מערכת ה- PillCam SB3 במרפאה הקלינית."

חומי שמיר. כלים חדשניים לגילוי של, ומעקב אחר אי-סדירויות במערכת העיכול. צילום: פאול אורלייב
חומי שמיר. כלים חדשניים לגילוי של, ומעקב אחר אי-סדירויות במערכת העיכול. צילום: פאול אורלייב

שופרו כל מרכיבי המערכת

כל מרכיבי מערכת ה- PillCam SB3: גלולה, מקלט, חגורת חיישנים ותוכנה, שופרו ותוגברו כדי לעבוד יחד ולאפשר רזולוציית תמונה טובה יותר, כיסוי שטח נרחב יותר ויעילות כוללת גבוהה יותר. טכנולוגיית ה Adaptive Frame Rate (AFR) החדשה מאפשרת הגדלה אוטומטית של מהירות הצילום כאשר הגלולה חשה בהאצה בתנועת מערכת העיכול. השבחת תוכנת ה- RAPID® במערכת החדשה מאפשרת איסוף מתוחכם של צילומי הוידיאו – יעיל בכ- 40% מזה של גלולת הדור הקודם, PillCam SB2 . החברה מצפה להתחיל במכירות PillCam SB3 ביפן במהלך 2014.

"רזולוציית התמונה המשופרת והדמיה נרחבת יותר של המעי במערכת ה- PillCam SB3 החדשה מספקות לנו ביצועים משופרים ויעילות גבוהה יותר" אמר Tetsuya Nakamura, M.D., Ph.D., Department of Medical Informatics, Dokkyo Medical University. "ביחד עם שיפורים אלו ובשילוב ההתוייה המורחבת שהתקבלה לאחרונה, תמשיך גלולת ה- PillCam SB3 למלא תפקיד חשוב באבחון וטיפול באי-סדירויות של המעי הדק ביפן."

גיוון אימג'ינג תשתתף בתערוכת Japan Digestive Disease Week (JDDW) שתתקיים ב-9 – 12 לאוקטובר השנה בטוקיו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן