Skip to content

צעיר בן 20 חשוד כי אנס הלילה נערה בת 15

לפנות בוקר התקשרה הנערה לחברתה וסיפרה כי נאנסה. משטרת קרית שמונה הצליחה לאתרה ובעקבות כך נעצרו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה הבוקר (חמישי) שני צעירים תושבי טובא זנגריה בשנות ה-20 לחייהם, בחשד שאחד מהם אנס נערה בת 15. לפנות בוקר התקשרה הנערה לחברתה וסיפרה לה כי נאנסה הלילה וזו התקשרה למשטרת קרית שמונה. המשטרה עדכנה את הורי הנערה ופתחה בסריקות לאיתור הנערה. חפ"ק משטרתי שהוקם ליד אחד מיישובי הגליל העליון הצליח לאתר את הנערה לאחר כמה שעות.

לאחר חקירתה עצרו כוחות המשטרה שני חשודים. החשוד המרכזי אמר לשוטרים כי הכיר את הנערה דרך פייסבוק וכך קבעו להיפגש בליל רביעי. הוא טען כי בילה עם הנערה וכשהתנגדה למעשיו, תקפה אותו ונמלטה. החשוד יובא הערב להארכת מעצרו ואתו הצעיר השני החשוד כי הסיעו למקום המפגש.
ביום שני השבוע נעצרו אב ובנו על ידי משטרת מרחב יפתח, בחשד כי ביצעו מעשה אונס והתעללות מינית וכן איימו לפגוע בצעירה בת 18, בת משפחתם. יום קודם לכן, נעצר צעיר בן 17 מאזור הצפון בחשד כי אנס נערה בת 14 המתגוררת בסמיכות למקום מגוריו. לטענת הנערה שהתלוננה במשטרת טבריה, לקח אותה לדירת קרובי משפחתו ושם ביצע בה את זממו. המשטרה חוקרת.

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    26 בספטמבר 2013 @ 21:04

    נערה בת 15 לא צריכה לצאת לפגישות ליליות אם אנשים שאינה מכירה ופייסבוק הוא לא מקום להכיר אנשים ושוב נשאלת השאלה היכן ההורים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן