Skip to content

אקדח אוטומטי התגלה בנמל התעופה קנדי

האקדח התגלה בעת שיפוצים בטרמינל 1. קבלן השיפוצים הזעיק את המשטרה שעיקלה את האקדח ועתה היא מנסה עתה לברר אם לא נעשה בו שימוש עברייני, היות ולא היה בו ובסביבתו תחמושת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אקדח אוטומטי, דגם MAC-11, התגלה ביום חמישי שחלף, בעת שיפוצים, בתוך ארון מאובטח בנמל התעופה קנדי ניו יורק, בטרמינל 1, שבו פועלות חברת התעופה אייר פראנס, טורקיש איירליינס, קוריאן אייר וחברות תעופה נוספות.

אקדח אוטומטי MAC-11. בודקים עתה אם לא נעשה בו שימוש עברייני
אקדח אוטומטי MAC-11. בודקים עתה אם לא נעשה בו שימוש עברייני

לדברי רשויות הנמל קבלן השיפוצים, הפועל בנמל התעופה קנדי, נתקל באקדח ביום חמישי בשעה 10 בבוקר, בתוך ארון מאובטח. האקדח התגלה בתוך תיבה מקורית מפלסטיק של נשק זה.

אחרי מציאת האקדח, המסוגל לרוקן מהמחסנית 32 כדורים בתוך שניות, הזעיק הקבלן את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום עיקלו את האקדח והחלו לחקור האם האקדח היה בשימוש, היות ולא נמצאה תחמושת בתוכו, או לידו. השוטרים גם חקרו מנהלים בנמל התעופה קנדי, כדי לברר אם אחד מהם הוא הבעלים של הנשק.

הבלשים מנסים עתה לקבוע בוודאות מה גילו של האקדח שנמצא והאם נעשה בו שימוש עברייני.

המשרד בטרמינל שבו נמצא האקדח לא נמצא בשימוש מאז שנות ה-90 המאוחרות ולכן מעריכים, כי הוא נמצא במסתור כמה שנים, עד שנמצא.

1 Comment

  1. שאולי ירמיהו
    28 בספטמבר 2013 @ 14:49

    ידעתם שאפשר לדעת בקלות האם הקבלן שלכם מורשה, דרך רשם הקבלנים? קראתי על זה במדריך של דפי זהב, וזה די שימח אותי, במיוחד שאני בעל כמה דירות באילת ועובד הרבה איתם. ולמה אני כותב את זה? כי רק קבלן מורשה לדעתי היה מדווח על דבר כזה. כל החאפרים למיניהם היו לוקחים את ה'ממצא' הביתה… תאמינו לי, אני יודע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן